آپارتمانهای خالی پردیس مشمول مالیات می گردد

به گزارش مجله اینمن، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طی هماهنگی که با دادگستری استان تهران و دادستانی شهرستان پردیس اجرا شده واحدهای مسکن مهر که مالکان آنها از تحویل آن خودداری می نمایند مطابق قانون مالیات بر خانه های خالی مشمول جرایم مالیاتی خواهند شد.

آپارتمانهای خالی پردیس مشمول مالیات می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید مهدی راهنمایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه ای با دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران و آقاجری دادستان شهرستان پردیس داشتیم که تصمیماتی درباره تعیین تکلیف بلوکها، صدور اسناد و مالیات بر واحدهای خالی از سکنه اتخاذ شد.

وی اضافه نمود: تا روزهای آینده اساسنامه بلوکهای ساختمانی به تمام ساکنان ابلاغ می گردد تا هیات مدیره بلوکها تعیین گردد و با همکاری دادستانی پردیس از این پس مسائل بلوکها به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: موضوع دوم اینکه قرار شد در فرایند اخذ خاتمه کار و صدور اسناد واحدهای مسکن مهر تسریع گردد.

راهنمایی با اشاره به اصلاحیه تبصره 2 قانون مالیاتهای مستقیم موسوم به مالیات بر خانه های خالی مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با مسئولان دادگستری و دادستانی همچنین مقرر شد واحدهایی که مالکان آنها از تحویل آن خودداری می نمایند مطابق قانون مالیات بر خانه های خالی، مشمول مالیات شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1473

به "آپارتمانهای خالی پردیس مشمول مالیات می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمانهای خالی پردیس مشمول مالیات می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید