اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته معین شدند

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته به مدت دو روز به صورت رفت و برگشت با نظارت مستقیم اعضای کادر فنی و قضاوت داوران رسمی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار گردید و در نهایت کاراته کاران در سه وزن 75- کیلوگرم، 84- کیلوگرم و 84+ کیلوگرم جواز حضور در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته معین شدند

بر همین اساس در وزن 75- کیلوگرم علی اصغرآسیابری و الیاس محمدزاده در اردو باقی ماندند و علی رحیمی و مهدی شهگل می توانند شانس خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آزمایش نمایند.

مهدی خدابخشی و کیوان بابان در وزن 84- کیلوگرم به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا راه پیدا نموده و علی نجفی و علی اکبر دستجانی هم به مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا رفتند.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری به صورت مستقیم در اردوی مسابقات دنیای رفت و مهدی عاشوری هم در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در بخش کومیته تیمی کوشش خواهد نمود. ضمن اینکه صادق سنچولی و مهدی قاهری برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا کوشش می نمایند.

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته 28 و 29 مهرماه با حضور ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده برگزار و ترکیب تیم ملی در هر دو بخش انفرادی و تیمی معین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1815

به "اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید