انتقاد سخنگوی کمیسیون عمران از کمبود تجهیزات ایمنی در مرزها

به گزارش مجله اینمن، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور جلوگیری از تکرار حادثه آتش سوزی اتفاق افتاده در مرز اسلام قلعه افغانستان خواهان تامین تجهیزات ایمنی در مرزهای کشور شد.

انتقاد سخنگوی کمیسیون عمران از کمبود تجهیزات ایمنی در مرزها

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، سید البرز حسینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان نمود: روز گذشته در پایانه مرزی اسلام قلعه افغانستان انفجاری رخ داد و بخش عظیمی از تاسیسات به خاطر نبود تجهیزات ایمنی از بین رفت. در شرایط فعلی کشور، مرزهای ما فرصتی بی بدیل برای دورزدن تحریم ها و افزایش درآمد کشور هستند. براساس آمار تعداد وسائل نقلیه ای که از مرزهای رسمی و غیررسمی در روز تردد می نمایند 3500 دستگاه است و حدود 10 میلیون تن بار از مرزهای کشور جابه جا می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه مرزهای کشور از کمترین تجهیزات ایمنی برخوردارند و وزارت کشور، ستاد مقابله با بحران، گمرک و وزارت راه و شهرسازی باید تدبیری جدی برای تامین تجهیزات ایمنی در پایانه های مرزی نمایند.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای جلوگیری از تکرار حادثه ای که در مرز اسلام قلعه افغانستان رخ داد توجه به تجهیزات ایمنی در مرزهای کشور امری لازم است که باید با جدیت دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1546

به "انتقاد سخنگوی کمیسیون عمران از کمبود تجهیزات ایمنی در مرزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سخنگوی کمیسیون عمران از کمبود تجهیزات ایمنی در مرزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید