انتقاد شدید رئیس فدراسیون کشتی از استاندار و مدیرکل ورزش لرستان

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئت های کشتی لرستان در سخنانی با انتقاد از عدم حمایت استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از ورزش کشتی استان، گفت: با توجه به این بی توجهی، خود هیئت های کشتی باید به فکر خودشان باشند.

انتقاد شدید رئیس فدراسیون کشتی از استاندار و مدیرکل ورزش لرستان

وی با انتقاد از ترک جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، مطرح نمود: مشت نمونه خروار است، دقیقاً استاندارتان هم به همین گونه بود.

رئیس فدراسیون کشتی، بیان داشت: من نه پول بگیر کسی و نه جیره خوار کسی هستم، خدا پدر آشنا گر استاندار سمنان را بیامرزد، در استانی که ورزش کشتی در آن خیلی مطرح نیست، ایشان دو میلیارد تومان به این ورزش اختصاص داد، فرماندارش هم 250 میلیون تومان به کشتی کمک کرد، اینجا جیب من را هم داشتند می زدند، من 60 میلیارد بدهکار هستم.

دبیر با خطاب به هیئت های کشتی لرستان گفت: بدانید در کدام استان هستید، کشتی گیران و بزرگان کشتی در کنار هم بایستید، یک دست شوید می توانید یقه شأن را بگیرید، هر چه همدیگر را بزنید شرایط کشتی از این بدتر می شود.

وی با بیان اینکه اولین کار این است که هیئت ها و کشتی گیران با یکدیگر متحد شوند، ادامه داد: کسی (مسئولی) به خرم آباد می آید، مدیرکل باید وزن داشته باشد و بفهمد که وقتی من صحبت می کنم، جلسه را ترک نکند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1466

به "انتقاد شدید رئیس فدراسیون کشتی از استاندار و مدیرکل ورزش لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید رئیس فدراسیون کشتی از استاندار و مدیرکل ورزش لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید