باید مجسمه برانکو را بسازند

به گزارش مجله اینمن، مجتبی محرمی را هواداران قدیمی فوتبال به خوبی به یاد می آورند. یک بازیکن فوق العاده با استعدادی عجیب و ذاتی برای درخشیدن در زمین بازی. البته او استعداد حاشیه سازی هم داشت و در کنار فوتبال همیشه حواشی آزارش میداد تا جایی که فوتبال را به خاطر این مسائل کنار گذاشته و حالا دیگر یک حاشیه نشین است.

باید مجسمه برانکو را بسازند

کسی که می توانست همین حالا هدایت بهترین تیم های ایران را بر عهده بگیرد، مدت هاست خانه نشینی را تجربه می کند و حتی از فضای فوتبال هم دور افتاده است.

دور باشیم بهتر است

محرمی در ابتدای حرف هایش می گوید: من انتظاری از هیچکسی ندارم. در تمام زندگیم به خیلی ها کمک کردم. خیلی ها هم هوایم را داشتند و دیگر از کسی انتظاری ندارم چون همیشه با عزتم زندگی کردم و حالا هم دوست ندارم این عزت را از دست بدهم. همین که از فوتبال دور باشیم و دوستان ما را نبینند و یا کمتر ببینند خدا را شکر می کنیم.

فقط 3 برد تا قهرمانی

هافبک و مدافع پیشین سرخ ها ادامه داد: وقتی پرسپولیس را در این شرایط می بینم خیلی خوشحال می شوم. فقط 9 هفته تا خاتمه فصل مانده و پرسپولیس 10 امتیاز از همه تیم ها بیشتر دارد. این موضوع نشان می دهد تیم شان چقدر قدرتمند است. من فکر می کنم حق واقعی بچه ها قهرمانی بود چون در این فصل خیلی جنگیدند تا به حق خودشان برسند. از این به بعد، آنها فقط سه بازی دیگر را ببرند، کار تمام است و قهرمانی را به دست می آورند. انشاا... این طور باشد و دل مردم شاد شود. من برای پرسپولیس بازی کرده ام و می دانم هیچ چیز به اندازه قهرمانی، دل مردم را گرم نمی کند.

یحیی پسر خوبی است

محرمی در خصوص عملکرد و کیفیت سرمربی پرسپولیس گفت: از یحیی گل محمدی به صورت کافی شناخت دارم و می دانم هم مربی خوبی است و هم پسر خوبی. او می تواند چند سال در پرسپولیس بماند و هدایت این تیم را بر عهده بگیرد چون واقعا شایستگی این اتفاق را دارد. یحیی توانایی و پتانسیل بالایی دارد و بدون شک یکی از بهترین مربیان نسل جدید است. من برایش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هرگز از هدایت تیم ناامید نشود.

از بعضی اتفاقات سر در نمی آورم

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس سپس به ماجراهای عجیب مدیریت این باشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه ما هم که برای پرسپولیس این همه سال بازی کردیم در خصوص بعضی اتفاقات اطراف این باشگاه چیزی سر در نمی آوریم؛ آن وقت چه انتظاری دارید رسانه ها یا هواداران از این ماجراها سر در بیاورند. حتی کسی نمی تواند پیش بینی کند که چه اتفاقاتی در این باشگاه در آینده رخ می دهد. مثلا نمی دانیم بعضی قراردادها که خودشان در خصوصش حرف می زنند، از کجا می آید و چه می شود. بعضی آدم ها چطور در باشگاه پست می گیرند و در نهایت خروجی عملکردشان چیست.

هوای خارجی ها را دارند

او افزود: یکی از همین قراردادها متعلق به آنتونی استوکس است. چه کسی قرارداد این بازیکن را بست و در نهایت چه شد؟ پولی که حق پیشکسوتان باشگاه یا بازیکنان الان تیم یا اصلا استعدادهای جوان است را دو دستی به آقای استوکس دادند تا برود و با آن پول در امارات و اروپا گشت و گذار کند. الان یک نفر بپرسد چرا باشگاه روی این بازیکن سرمایه گذاری کرد؟ بعد تکلیفش چه می شود؟ حتی می ترسم استوکس در فیفا باشگاه پرسپولیس را محکوم کند و علیه این باشگاه حکم بگیرد که در آن صورت همه پیش بینی ها خراب خواهد شد. یک نفر نیست که در خصوص این قرارداد توضیحی بدهد.

باید پشت پرسپولیس باشیم

مجتبی محرمی حرف هایش را با این جملات تمام کرد: شاید به زعم بعضی، ما پیشکسوتان هیچ تأثیری در مسائل مختلف نداشته باشیم اما همیشه خودمان را پشت پرسپولیس می دانیم و این باشگاه را خانه خود تلقی می کنیم. هرچند مدیران پرسپولیس هوای قدیمی ها را ندارند، اما مهم نیست؛ چون همیشه همین طور بوده است. فقط امیدواریم این باشگاه دوباره قهرمان شود تا همه از فوتبال لذت ببرند.

برانکو یک استثنا بود

مجتبی محرمی در خصوص پرونده شکایت برانکو می گوید: در خصوص ماجرای برانکو ایوانکوویچ نمی دانم باشگاه چطور می خواهد وارد عمل شود و چه واکنشی نشان بدهد اما تا جایی که می دانم این مربی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید. باشگاه نه تنها باید پولی که طلب واقعی مربی است را پرداخت کند بلکه باید مجسمه اش را هم بسازد. هواداری نیست که از دیدن مجسمه برانکو ناراحت شود و همه از این خوشحال خواهند شد. می دانید اگر این کار انجام می شد، چه تاثیر مهمی برای باشگاه پرسپولیس داشت. برانکو نتایج بسیار خوبی در پرسپولیس گرفته از این رو حقش است که مورد تقدیر و تمجید قرار بگیرد نه این که از او شکایت کنند.

کاوه علی اسماعیلی - ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1103

به "باید مجسمه برانکو را بسازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید مجسمه برانکو را بسازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید