بقا در لیگ مهمترین هدف ما است، ارائه بازی تهاجمی برابر تراکتور

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، وینگو بگوویچ عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با گل گهر در تبریز گفت: بازی سختی فردا در پیش داریم و باید با تمام توان برابر تیم خوب تبریزی کار کنیم. خوشحالم اینجا هستم و مقابل تیم خوب تراکتور بازی می کنیم. از همان سال های اولی که وارد ایران شدم تراکتور را می شناسم. تیم تراکتور تیمی بزرگ و قابل احترام است و با بازیکنان آذربایجانی بزرگی مثل علی دایی کار کرده ام.

بقا در لیگ مهمترین هدف ما است، ارائه بازی تهاجمی برابر تراکتور

وی ادامه داد: از همان سال های اول که به ایران آمده ام با بازیکنان بزرگی از این شهر مانند ستار همدانی و کریم باقری کار کرده ام. برخی از بازیکنان از این خطه هم در تیم ما حضور دارند و خیلی مسرورم در این شهر حضور دارم. اینجا مردمان خیلی خوبی دارد.

بگوویچ با تاکید بر اینکه آذربایجان منطقه فوتبال خیزی است، ادامه داد: همین الان پنج بازیکن تیم من که برای آذربایجان هستند بسیار مودب و خوب هستند. همیشه بازیکنانی که از این خطه داشته ام همینطور بوده اند.

وی با بیان اینکه تراکتور تیم بزرگی است که مربی خوبی هم دارد اضافه نمود: من 8 سال در لیگ برتر کار کردم و بیشتر از 270 بازی در روی نیمکت نشستم و برایم گذشته مهم نیست و به آمار توجه ندارم.

سرمربی گل گهر ابراز داشت: من مربی ترسویی نیستم و حتی اگر مقابل بارسا هم بازی کنم، ترسو بازی نمی کنم و سعی می کنم با تاکتیک های هجومی کار کنم. اگر تراکتور تیم بهتری نسبت به ما است به آن ها تبریک می گویم ولی ما برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی ابراز داشت: امیدوارم هر تیمی بهتر بازی می کند برنده بازی باشد. حریف ما تیم قوی است ولی ما از آن ها نمی ترسیم.

وی در مورد دنیزلی نیز گفت: او مربی بزرگ و قابل احترامی است و با مدافعانش کار کرده است تا گل نخوردند. تمام تلاش ما هم این است که بتوانیم روزنه ای پیدا کنیم تا گل بزنیم. تلاش همه مربیان هم این است تا به موفقیت برسند.

وی ابراز داشت: مهم ترین هدف ما، ماندن در لیگ برتر است. اگر خوب بازی کنیم به این هدف می رسیم. همیشه هدف من این بوده که نسبت به قبل، بهتر و بهتر بازی کنم.

وی در مورد شانس های قهرمانی لیگ برتر امسال نیز گفت: صحبت در مورد قهرمانی سخت است ولی تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو شانس بالایی برای قهرمان شدن دارند.

وی با اشاره به بازیکنان جوان تیمش گفت: امیدوارم روزی فوتبال سیرجان هم جزو مناطق فوتبال خیز کشور شود. اگر همین گونه جلو برویم، سیرجان هم به یکی از استان های مهم فوتبالی تبدیل می شود.

بگوویچ در مورد بخشیده شدن محرومیت تماشاگران تیم تراکتور نیز گفت: وقتی شنیدیم که بازی تراکتور قرار است بدون تماشاگر برگزار شود ناراحت شدم. تمام بازی فوتبال و تلاش بازیکنان و مربیان به خاطر تماشاگران است و خیلی مسرور هستم که فردا تماشاگران تیم تراکتور حضور دارند.

سرمربی گل گهر گفت: فوتبال یعنی هوادار و ما فوتبال را برای هواداران بازی می کنیم و از کسانی که تصمیم گرفتند که محرومیت تیم تراکتور لغو شود، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 416

به "بقا در لیگ مهمترین هدف ما است، ارائه بازی تهاجمی برابر تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بقا در لیگ مهمترین هدف ما است، ارائه بازی تهاجمی برابر تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید