بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل محمدی

به گزارش مجله اینمن، باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای، شایعات جدایی یحیی گل محمدی را تکذیب و عنوان نمود در شرایطی که به دربی نزدیک می شویم، هر روز با حاشیه سازی ها و شایعه پراکنی های نو علیه پرسپولیس روبه رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل محمدی

به گزارش ایرنا، انتشار شایعاتی درباره جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس در انتها فصل، سبب شد تا این باشگاه در بیانیه ای به این شایعات پاسخ دهد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

بعد از مسائل و بحران هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه تازه روبرو می شویم که از سویی طرفداران مان را بیمناک می سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می گیرد. آخرین مورد از این دست جریان سازی ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می گردد که از اساس آن را رد می کنیم.

بارها اعلام شده است یحیی گل محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

اطمینان داریم که این روند خبرسازی ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون گردد. از این رو به طرفداران اعلام می کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن فکر و وقت شان به اخبار بی اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2261

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جدایی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید