بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با جابجایی باشگاه

به گزارش مجله اینمن، باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با جابجایی این باشگاه برای حضور در لیگ بیستم و همچنین شایعات اطراف این باشگاه، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با جابجایی باشگاه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بخش رسانه ای باشگاه گل گهر، به دنبال انتشار بعضی اخبار نادرست در مورد جابجایی تیم فوتبال گل گهر، این باشگاه با انتشار بیانیه ای از علاقه مندان به فوتبال و طرفداران این باشگاه خواست که اخبار موثق و قطعی را به وسیله درگاه های اطلاع رسانی رسمی باشگاه گل گهر دنبال و از توجه به شایعه ها و حدس و گمان ها خودداری نمایند.

متن بیانیه به توضیح ذیل است:

به نام خدا

با عنایت خداوند متعال، بلافاصله پس از مسجل شدن حضور تیم فوتبال گل گهر سیرجان در لیگ برتر فصل بیستم، این باشگاه به دنبال انتخاب، تأیید و به کارگیری افراد مجرب و حرفه ای است تا تیم فوتبال خود را برای حضور در لیگ برتر فصل آینده به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده و ترکیب نهایی آن را معین کند. در این بین بعضی خبرنگاران و اصحاب رسانه شایعه هایی را مبنی بر خرید بعضی بازیکنان و به کارگیری بعضی مربیان در تیم فوتبال گل گهر منتشر نموده اند که ناشی از حدس و گمان و گاه زاییده ذهن آنهاست. حتی پا را فراتر نهاده و صحبت از پیشنهاد مبالغ کلان به بعضی مربیان و بازیکنان می نمایند.

باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان ضمن احترام به تمامی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، اعلام می دارد هرگونه مذاکره و توافق با مربیان و بازیکنان در فصل جابجایی صرفاً به وسیله درگاه های اطلاع رسانی رسمی باشگاه منتشر می گردد و این باشگاه هیچ یک از اخبار منتشره در مورد جابجایی را که از سایر درگاه های رسانه ای در دسترس شهفرایندان قرار گرفته است، تائید نمی کند.

لذا به اطلاع کلیه شهفرایندان، طرفداران و علاقه مندان به حوزه فوتبال می رساند اخبار موثق و قطعی جابجایی و تغییراتی که در ساختار تیم فوتبال گل گهر ایجاد می گردد را تنها به وسیله مراجع رسمی اطلاع رسانی این باشگاه دنبال کنید و اجازه ندهید اخبار ناموثق و نادرست، با ایجاد حواشی، به فرایند طبیعی جابجایی باشگاه ضربه بزند و افکار مخاطبان را مخدوش کند.

در انتها به اطلاع می رساند، باشگاه گل گهر این حق را برای خود قائل است چنانچه خبرنگار یا رسانه ای با اصرار بر انتشار اخبار ناموثق و کذب بخواهد خاطر مخاطبان و طرفداران این باشگاه را مکدر کند، از راه های قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1211

به "بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با جابجایی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان در ارتباط با جابجایی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید