ترامپ: ترودو دو رو است

به گزارش مجله اینمن، پس از انتشار فیلمی از غیبت کردن نخست وزیر کانادا در نشست های ناتو در لندن درباره رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ او را فردی دو رو خطاب کرد.

ترامپ: ترودو دو رو است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به اینکه آیا فیلم سخنان جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا را دیده یا خیر گفت: خب او شخص دو رویی است. با این حال ترامپ در ادامه صحبت هایش گفت:صادقانه اینکه او پسر خوبی است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت، ترودو از اینکه او در نشست دوجانبه روز سه شنبه در لندن بابت ناکامی کانادا در اجرای تعهد دو درصدی به هزینه های دفاعی انتقاد نموده بود، ناراحت بوده است. ترامپ گفت: آن ها باید دو درصد هزینه نمایند. خب من همین را از او خواستم و اطمینان دارم که او خوشش نیامده است.

در حالی که رهبران ناتو سعی داشتند در گردهمایی خود در لندن اتحاد را به نمایش بگذارند، انتشار ویدئویی کوتاه از چند تن از آن ها در کاخ باکینگهام نشان می دهد که در حال غیبت کردن درباره عملکرد ترامپ هستند. طبق این تصاویر، جاستین ترودو با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و مارک روته، نخست وزیر هلند و شاهزاده آن، دختر ملکه سرگرم گفت وگو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 618

به "ترامپ: ترودو دو رو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ترودو دو رو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید