کوشش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه برای پیگیری اهداف ماکرون در لبنان

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، برنار امیه مدیرکل اداره اطلاعات خارجی فرانسه در حال پیگیری کوشش های امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری این کشور برای اصلاحات در لبنان است.

کوشش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه برای پیگیری اهداف ماکرون در لبنان

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گفته منابع لبنانی مدیرکل اداره اطلاعات خارجی فرانسه برای تشکیل دولت جدید لبنان و اجرای اصلاحات مورد نظر پاریس در این کشور کوشش می نماید

. امانوئل ماکرون روز سه شنبه در جریان سفر به لبنان به مقامات این کشور تا انتها ماه اکتبر (10 آبان) برای شروع برنامه اصلاحات مهلت داد.

رئیس جمهوری فرانسه هشدار داده است که کشورش در صورت کارشکنی در راستا اجرای اصلاحات علیه سیاستمداران لبنانی تحریم هایی وضع خواهد نمود.

بعضی کارشناسان از بحران سیاسی و مالی کنونی در لبنان به عنوان مهمترین تهدید علیه ثبات این کشور از زمان انتها جنگ داخلی یاد می نمایند.

به گفته منابع لبنانی برنار امیه برای تبادل نظر درباره موضوعاتی که در سفر اخیر امانوئل ماکرون به بیروت مطرح شد با مقامات لبنان تماس گرفته است.

برنار امیه بین سال های 2004 تا 2007 میلادی سفیر فرانسه در لبنان بود. او پس از شروع دوره ریاست جمهوری امانوئل ماکرون به مدیرکلی اداره اطلاعات خارجی رسید. وی پیش از شروع دوره ماموریتش به عنوان سفیر فرانسه در لبنان مشاور ژاک شیراک، رئیس جمهوری اسبق فرانسه بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1187

به "کوشش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه برای پیگیری اهداف ماکرون در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه برای پیگیری اهداف ماکرون در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید