تور ارزان سریلانکا: دیدن کنید: طبیعت سریلانکا از منظری متفاوت

به گزارش مجله اینمن، سریلانکا با طبیعتی رویایی و غنی بهشتی در دل اقیانوس هند است که پارک های ملی آن با گونه های جانوری متنوع هر گردشگری را مجذوب خود می نماید.

تور ارزان سریلانکا: دیدن کنید: طبیعت سریلانکا از منظری متفاوت

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

سریلانکا کشوری در جنوب هند و اقیانوس هند است که یکی از محبوب ترین گردشگری آسیایی است. طبیعت سریلانکا واقعا غنی بوده و سریلانکا را با یکی از محبوب ترین کشورهای آسیایی تبدیل نموده است. این کشور همچون کشورهای آفریقایی داری حیات وحش غنی است و تماشای گله های فیل در بعضی از نقاط آن خاطره ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

طبیعت این کشور تقریبا تمام عناصر طبیعی مجذوب کننده را در خود جای داده است؛ از رشته کوه های پوشیده شده با جنگل های انبوه گرفته تا سواحل زیبا و بکر، تپه های سرسبز و باشکوه و از همه مهم تر پارک های حیات وحش ملی که با گونه های جانوری متنوع خود، از جاذبه های گردشگری اصلی این کشور به شمار می فرایند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیویی مجذوب کننده دعوت می کنیم که در آن زیبایی های سریلانکا با استفاده از پهپاد از فراز آسمان به تصویر کشیده است.

منبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2020

به "تور ارزان سریلانکا: دیدن کنید: طبیعت سریلانکا از منظری متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سریلانکا: دیدن کنید: طبیعت سریلانکا از منظری متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید