تپه های شنی دهزوئیه به کمپ گردشگری تبدیل خواهند شد

به گزارش مجله اینمن، طی آئینی با حضور امام آدینه، فرماندار و رئیس میراث فرهنگی کلنگ ساخت اولین کمپ گردشگری شهرستان زرند به زمین زده شد.

تپه های شنی دهزوئیه به کمپ گردشگری تبدیل خواهند شد

فرماندار زرند با بیان نقش و اهمیت گردشگری در توسعه پایدار گفت: استفاده صحیح از ثروت های خدادادی و منابع طبیعی نقش معین کننده ای در توسعه صنعت گردشگری دارد و باید نگاه به منابع ملی که متعلق به آحاد ملت است بر روی رونق مالی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره بری از این منابع معطوف شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند با اشاره به خاص بودن منطقه دهزوئیه اضافه نمود: نزدیک بودن این منطقه به مرکز شهر و راه دسترسی سریع به محور های جاده ای و از طرفی وسعت مناسب این منطقه و از طرفی نگاه حمایتگرانه فرمانداری شهرستان برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری می تواند جذابیت های فراوانی برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد که هم امنیت سرمایه گذاری و هم رضایت شهروندان را تامین کند.

اواضافه نمود: به همین جهت شخصا رایزنی هایی برای مشارکت یک شرکت بزرگ استانی برای سرمایه گذاری در این بخش را شروع نموده ایم و سعی می کنیم علاوه بر اینکه به سرمایه گذاران خُرد در این بخش توجه می کنیم بتوانیم با جذب سرمایه گذاران بزرگ، قدم های موثری در کیفیت و تنوع در عرضه محصولات گردشگری برداریم و در این صورت قطعا رضایت شهروندان و جامعه گردشگری را در پی خواهد داشت.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2176

به "تپه های شنی دهزوئیه به کمپ گردشگری تبدیل خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپه های شنی دهزوئیه به کمپ گردشگری تبدیل خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید