حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، فاضل الفتلاوی نماینده وابسته به ائتلاف فتح در مجلس عراق بیان کرد که حشد شعبی همه طرحهای خبیث ضد عراق را به شکست کشانده است.

حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند

وی اضافه نمود: اعمال تحریم ها علیه رهبران و شخصیت های عراقی در راستای طرح آمریکا برای هدف قرار دادن سازمان حشد شعبی است.

الفتلاوی تاکید نمود: بعضی از داخل مجلس عراق و از کشورهای منطقه و بین المللی علیه حشد شعبی توطئه می نمایند زیرا نیروهای حشد شعبی برگه های آنها را سوزانده و توطئه های آنها را نابود نموده است.

وی اضافه نمود: فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق و ابوفدک المحمداوی رئیس ستاد حشد شعبی جزو سازمان امنیتی عراق تحت امر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق هستند.

الفتلاوی اعلام نمود: حشد پشتیبان و حامی قوی نیروهای امنیتی است و دولت عراق باید تحرک جدی برای توقف اقدامات آمریکا علیه کسانی که بر تروریسم غلبه کردند، به عمل آورد.

سازمان حشد شعبی عراق در سالهای گذشته نقشه های آمریکا را با بیرون راندن گروه تروریستی داعش از بین برد و کاخ سفید را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت و تداوم روحیه جهادی، مبارزاتی و مقابله با اشغالگری آن در سالهای پس از شکست داعش نیز نگذاشته است تا اشغالگران آمریکایی و همدستان منطقه ای آنها به اهداف مورد نظر خود در عراق دست یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1465

به "حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی همه طرحهای ضد عراق را به شکست کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید