حمله سایبری به سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران : سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا هم به جمع سازمان هایی که مورد حمله هکرها قرار گرفت، اضافه شد.

حمله سایبری به سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، یک رسانه آمریکایی گزارش داده سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا هم جزو نهادهای فدرالی است که هکرها به آن نفوذ کرده اند.

پولیتیکو به نقل از منابع آگاه گزارش داده وزارت انرژی و سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا جزو آن دسته از نهادهای فدرال هستند که هکرها پیروز به نفوذ به آنها شده اند.

سازمان امنیت ملی هسته ای آمریکا یکی از سازمان های فدرال دولت ایالات متحده است که نظارت بر زرادخانه های تسلیحات هسته ای این کشور را بر عهده دارد.

این دو نهاد آمریکایی بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفته اند فعالیت های مشکوکی را در شبکه های متعلق به کمیسیون فدرال تنظیم مقررات انرژی، آزمایشگاه های هسته ای سندیا و لس آموس و چند نهاد دیگر شناسایی کرده اند.

طبق این گزارش، وزارت انرژی و سازمان ملی امنیت هسته ای روز پنجشنبه فرایند اطلاع رسانی به نهادهای مقتضی در کنگره درباره نفوذ به شبکه هایشان را آغاز کرده اند.

تحقیقات فدرال در وزارت انرژی و سازمان ملی امنیت هسته ای از چند روز پیش آغاز شده و محققان در تلاشند تعیین کنند هکرها به چه اطلاعاتی دست یافته اند و چه اطلاعاتی را توانسته اند به سرقت ببرند.

منابع آگاه به پولیتیکو می گویند مقام های وزارت انرژی آمریکا هنوز در الی

که آیا هکرها به اطلاعاتی دست پیدا کرده اند یا خیر. آنها می گویند تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و ممکن است برآورد حجم خسارات وسیع وارده چندین هفته طول بکشد.

پولیتیکو نوشته حمله به وزارت انرژی آمریکا آشکارترین علامت هشدار مبنی بر این است که هکرها توانسته اند به شبکه های متعلق به یکی از بخش های اصلی امنیت ملی آمریکا دست پیدا کنند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1413

به "حمله سایبری به سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری به سازمان ملی امنیت هسته ای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید