خبرنگاران بیش از 218 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در انزلی پرداخت شد

به گزارش مجله اینمن، رشت- خبرنگاران - فرماندار بندرانزلی گفت : تا کنون 218 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

خبرنگاران بیش از 218 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در انزلی پرداخت شد

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل میر غضنفری عصر یکشنبه در جلسه ستاد شهرستانی تسهیلات کرونا با بیان اینکه سال جاری باید برای 625 نفر در انزلی شغل ایجاد گردد از روسای بانکهای عامل خواست تا فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان را سرعت ببخشند.

وی بانکها را موتور محرکه اقتصاد کشور دانست و افزود : این مجموعه های اقتصادی در تحریم های ظالمانه و مراودات تجاری در کنار دولت ایستاده و از رکود جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه ما در 40 سال گذشته ثابت کردیم مدیران خوبی برای مواقع بحران هستیم، یادآور شد : باید علاوه بر مدیریت بحران برای روزهای آرام و آفتابی نیز برنامه منسجمی ارائه کنیم.

میر غضنفری از بانکهای عاملی که در پرداخت تسهیلات عملکرد مثبت و قابل قبولی داشتند، قدردانی کرد و متذکر شد: مبالغ این تسهیلات چندان بالا نیست و نباید برای پرداخت این مبالغ اندک، مانع تراشی کرد.

وی از روسای ادارات و بانکها خواست : عملکرد خود را با صدای بلند در رسانه ها منعکس نمایند.

وی توضیح داد : همه با هم باید برای برطرف مسائل مردم بکوشیم و از محدودیت ها عبور کنیم و بدانیم که با زیر سوال بردن همدیگر و ناکارآمد نشان دادن بخشی از عملکرد دولت مسئله ای حل نخواهد شد و دغدغه ما برطرف مسائل مردم است.

وی از مسئولان و فعالان حوزه اجتماعی و مردم خیر انزلی خواست تا در کنار دستگاه های اجرایی و دولتی قرار گیرند.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1277

به "خبرنگاران بیش از 218 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در انزلی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 218 میلیارد ریال تسهیلات کرونا در انزلی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید