خبرنگاران تحقق جهش فراوری راهبرد اصلی تیم مالی دولت در استان مرکزی است

به گزارش مجله اینمن، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: حمایت همه جانبه از واحدهای فراوریی و تحقق جهش فراوری با حفظ اشتغال موجود، سیاست راهبردی تیم مالی دولت در این استان است.

خبرنگاران تحقق جهش فراوری راهبرد اصلی تیم مالی دولت در استان مرکزی است

سیدعلی آقازاده عصر سه شنبه در بازدید از واحد گونی بافی کبیر فراهان، اضافه نمود: مدیریت ارشد استان و تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به برطرف مسائل واحدهای فراوریی استان دغدغه دارند و برای توسعه مالی، حل مسائل صنعتگران به صورت موردی و کلی آنالیز می گردد.

وی ادامه داد: واحد گونی بافی کبیر فراهان در تامین مواد اولیه دچار مشکل است که در صورت تداوم این مسائل، امکان تعدیل نیرو نیز در این واحد فراوریی وجود دارد.

استاندار مرکزی گفت: در بازدید از این واحد فراوریی مقرر شد تحت هر شرایط، نیروی انسانی شاغل در کارخانه حفظ گردد و در سال 1400 برای تامین مواد اولیه این واحد فراوریی به صورت کاربردی و کلی چاره اندیشی گردد.

آقازاده در بازدید از واحد فراوریی درب و پنجره های پی وی سی فراهان نیز گفت: این واحد فراوریی بعد از سال ها تعطیلی به تازگی فعال شده و تمام کوشش استان حفظ خط فراوری و جلوگیری از تعطیلی این واحد است.

وی بیان نمود: با توجه به شروع طرح ملی مسکن رایزنی هایی با پیمانکاران این طرح در مورد بهره گیری از ظرفیت واحد فراوریی درب و پنجره های پی وی سی انجام می گردد.

شهرستان فراهان در 45 کیلومتری شمال اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1379

به "خبرنگاران تحقق جهش فراوری راهبرد اصلی تیم مالی دولت در استان مرکزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحقق جهش فراوری راهبرد اصلی تیم مالی دولت در استان مرکزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید