خبرنگاران درخشان: تنها راه نجات فوتبال خصوصی سازی است

به گزارش مجله اینمن، تهران- خبرنگاران- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خصوصی سازی تنها را نجات و پیشرفت فوتبال ایران است و امیدوارم این اتفاق هرچه سریع تر رخ دهد.

خبرنگاران درخشان: تنها راه نجات فوتبال خصوصی سازی است

حمید درخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: بی تردید این اتفاق به سود ورزش ایران خواهد بود و فوتبال ما برای پیشرفت بیشتر راهی جز خصوصی سازی ندارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که فوتبال ما دولتی باشد شاهد پیشرفت باشگاه ها نخواهیم بود و تصمیم وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه قابل تقدیر است.

کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال ایران برای پیشرفت و خصوصی سازی نیاز به ساختار دارد و خریداران باشگاه ها بهترین افراد برای ساختارسازی هستند. این افراد برای سرمایه گذاری وارد فوتبال می شوند و بی تردید سعی می کنند بهترین جهت را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: اقدام وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه کاملا درست است و امیدوارم تا پایان این راه نیز جهت درستی برای انجام این اتفاق مهم طی شود.

درخشان اظهارداشت: برای خصوصی سازی باید مشکل حق پخش نیز به صورت کامل حل شود. حق پخش بهترین جهت برای درآمدزایی در فوتبال است و قطعا سرمایه گذاران نمی خواهند از این راه محروم شوند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم برای ادامه مسابقات گفت:شرایط پرسپولیس خوب است اما باید فکری به حال مسائل مالی این تیم شود. این مسائل می تواند در آینده نزدیک به پرسپولیس آسیب جدی برساند.

وی تاکید کرد: با توجه به اختلاف امتیاز زیاد پرسپولیس با سایر باشگاه ها تقریبا می توان قهرمانی این تیم را قطعی دانست.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1077

به "خبرنگاران درخشان: تنها راه نجات فوتبال خصوصی سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشان: تنها راه نجات فوتبال خصوصی سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید