خبرنگاران ظرفیت جابجایی مسافران تاکسی در پایتخت محدود شد

به گزارش مجله اینمن، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای حفظ سلامت رانندگان و مسافران این ناوگان در برابر شیوع ویروس کرونا، ظرفیت جابجایی مسافر در بعضی خطوط را محدود نموده ایم.

خبرنگاران ظرفیت جابجایی مسافران تاکسی در پایتخت محدود شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علیرضا قنادان عصر شنبه در یک نشست خبری مجازی اضافه کرد: شرایط پیچیده اجتماعی در پی بروز این ویروس در کشور ایجاد شده و با کاهش مسافران سطح درآمد حدود 100 هزار راننده کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: ما ناگریز به اجرای بعضی محدودیت ها به دلیل رعایت اصول بهداشتی هستیم و در بعضی خطوط تاکسی ها، رانندگان مجاز به سوار کردن همزمان 3 مسافر هستند و در تلاشیم که برای همه خطوط این موضوع را اجرایی سازیم.

مدیرعامل سازمات تاکسیرانی تهران همچنین درباره اقدامات این سازمان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در نخستین جلسه در ستاد مدیریت بحران موضوع بحث و آموزش خودمراقبتی بین رانندگان تاکسی مدنظر نهاده شد و دستورالعمل مورد احتیاج در این زمینه تهیه و به تائید وزارت بهداشت رسید.

وی درخصوص تهیه مواد ضدعفونی نماینده در ناوگان تاکسیرانی پایتخت گفت: اولین محموله مواد ضدعفونی نماینده برای رانندگان تاکسی شنبه هفته گذشته تامین و این محموله ها را در پایانه ها تحویل رؤسای خطوط دادیم و ایستگاه های ویژه ای در این زمینه در نظر گرفته شد.

به گفته قنادان، برای تاکسی های تلفنی و گردشی نیز مواد ضد عفونی نماینده در دفاتر تاکسیرانی مناطق شهرداری تهران در نظر گرفته شد که رانندگان می توانند برای دریافت به این دفاتر مراجعه نمایند.

5 هزار ماسک بین رانندگان تاکسی توزیع شد

وی با اشاره به توزیع 5 هزار ماسک بین رانندگان تاکسی گفت: این ماسک ها را با اولویت بندی و بر اساس بانک اطلاعاتی که داشتیم بین رانندگانی که دارای بیماری زمینه ای بوده اند توزیع کردیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد مشکلاتی که در پرداخت آنلاین وجود دارد با اشاره به کاهش 40 درصدی تعداد مسافران گفت: با توجه به این مسئله 20 درصد پرداخت الکترونیکی کرایه ها بیشتر شده و برنامه هایی را با سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در نظر گرفته ایم تا این آمار بیشتر گردد و پرداخت الکترونیکی کرایه با شرایط راحت تری انجام گیرد.

بر اساس آخرین گزارش ستاد ملی کرونا، تا به امروز 12 هزار و 729 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 611 نفر جان باخته و 4 هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

استان تهران با تعداد 3 هزار و 323 فرد مبتلا به ویروس کرونا یکی از کانونهای اصلی شیوع این بیماری در کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 904

به "خبرنگاران ظرفیت جابجایی مسافران تاکسی در پایتخت محدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت جابجایی مسافران تاکسی در پایتخت محدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید