خبرهای خوب برای طرفداران پرسپولیس؛ شجاع ماندنی می گردد

به گزارش مجله اینمن، هنوز تکلیف شجاع خلیل زاده با پرسپولیس معین نشده و اخبار ضدونقیضی در این زمینه منتشر شده است اما گفته می گردد امروز خبرهای خوبی برای طرفداران پرسپولیس در راه است.

خبرهای خوب برای طرفداران پرسپولیس؛ شجاع ماندنی می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش، خبر خوبی برای طرفداران پرسپولیس داشته و نوشته بعد علی کریمی در چند روز اخیر تماس هایی با شجاع داشته و به مدافع پرسپولیس توصیه نموده که در این تیم بماند. خلیل زاده هم به خاطر علاقه ای که به کریمی دارد، به حرف یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران گوش نموده و به احتمال زیاد در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

از طرف دیگر، روزنامه ایران ورزشی هم مصاحبه با کریم باقری را روی جلد برده. مربی ای که قول داده بود مشکل بین شجاع و مدیران باشگاه را حل نماید.

آقا کریم درباره آخرین شرایط شجاع گفته است: طبق صحبتی که قبلاً با شجاع داشتم، قرار بر این شده بود که بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ما با هم به باشگاه برویم که شرایطش را تعیین کنیم، اما شجاع خودش تصمیم گرفته بود و قراردادش را با باشگاه فسخ نموده بود. در این بین باشگاه حرف خودش را می زند و شجاع هم حرف ها و ادله خودش را دارد، اما در صحبتی که با این بازیکن داشتم فکر می کنم احتمال اینکه شجاع در پرسپولیس بماند زیاد است.

فعلا همه منتظر جلسه امروز مدیران پرسپولیس با شجاع هستند. جلسه ای که طرفداران فینالیست لیگ قهرمانان امیدوارند خروجی اش مثبت باشد و مدافع محبوب آن ها در این تیم بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1281

به "خبرهای خوب برای طرفداران پرسپولیس؛ شجاع ماندنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خوب برای طرفداران پرسپولیس؛ شجاع ماندنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید