تور عمان ارزان: داور عمانی برای بازی ایران؛ از تئوری توطئه تا استقبال کره جنوبی!

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، بازی امروز تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با قضاوت احمد الکاف داور عمانی برگزار می گردد. این مسابقه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 17 در استادیوم آزادی آغاز می گردد.

تور عمان ارزان: داور عمانی برای بازی ایران؛ از تئوری توطئه تا استقبال کره جنوبی!

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

انتخاب احمد الکاف به اسم داور بازی ایران بازتاب مثبتی در رسانه های ایران نداشت. برخی از رسانه های داخلی به سابقه قضاوت های بد و جنجالی این احمد در مسابقاتی که یک طرف آن تیم های ایرانی حضور داشتند، اشاره کردند و تصمیمات اشتباه او در دیدارهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا علیه نمایندگان کشورمان را برشمردند.

این موضوع از چشم رسانه های کره جنوبی پنهان نمانده است و با توجه به سوابق این داور، از انتخاب احمد الکاف برای بازی تیم ملی کشورشان استقبال نموده اند.

سایت star کره جنوبی خاطرنشان کرد که ایران با طرح این مسائل، تئوری توطئه را پیش کشیده است و هر مسابقه ای که احمد الکاف آن را قضاوت نموده، با باخت تیم های ایرانی تمام شده است.

این رسانه کُره ای ضمن اشاره به مسابقاتی که ایران در آنها از قضاوت داور عمانی متضرر شده است، در انتها نوشت: آیا همانطور که رسانه ها ایران مدعی هستند، این داور دوباره گرفتار رابطه بدی با ایران می گردد؟ اگر چنین است، این یک مزیت و امتیاز مثبت برای کُره است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1860

به "تور عمان ارزان: داور عمانی برای بازی ایران؛ از تئوری توطئه تا استقبال کره جنوبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: داور عمانی برای بازی ایران؛ از تئوری توطئه تا استقبال کره جنوبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید