ملاقات با صربستان یک بازی معمولی بود، نقاط ضعف تیم ملی رفع گردد

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین ملاقات خود در رقابتهای جام جهانی برابر صربستان به رجحان 3 بر 2 دست پیدا کرد.

ملاقات با صربستان یک بازی معمولی بود، نقاط ضعف تیم ملی رفع گردد

رضا ناصری دروازه بان پیشین تیم ملی ایران که 17 سال پیراهن این تیم را بر تن داشته است در خصوص این ملاقات با خبرنگاران گفت: دو تیم ایران و صربستان بازی اول را در جام جهانی پشت سر گذاشتند و یک بازی معمولی را ارائه دادند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل معمولی بودن این بازی می تواند صعود سه تیم از هر گروه باشد. برای همین تیم ها کوشش می نمایند از بازیهای مقدماتی به اسم ملاقاتهای تدارکاتی و رسیدن به شناخت از حریفان نگاه نمایند. قطعا در ملاقات با آمریکا و آرژانتین هم این فرایند ادامه خواهد داشت و تیم ایران دو بازی سبک را پشت سر خواهد گذاشت.

کارشناس ورزش ادامه داد: تیم ملی قطعا از این مرحله عبور خواهد نمود اما کادر فنی با تدبیری درست به همه بازیکنان میدان خواهد داد تا هم در جریان بازی قرار بگیرند و هم در جام جهانی که تورنمنتی فرسایشی از همه بازیکنان استفاده کند.

دروازه بان پیشین تیم ملی که سه بار اسم برترین دروازه بان آسیا را به خود اختصاص داد در ادامه به نقطه ضعف هایی که در تیم ملی وجود دارد اشاره نمود و گفت: هر چند بازی اول تیم ملی بود اما نقاط ضعفی در تیم دیده شده که باید به مرور پوشش داده گردد تا برای ملاقاتهای آینده با مشکل روبرو نشویم.

رضا ناصری در سرانجام اعلام کرد: سه امتیاز اول را در جام جهانی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم تا رسیدن به روی سکو همین فرایند را ادامه دهیم و همه بازیکنان را در سلامت کامل داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1817

به "ملاقات با صربستان یک بازی معمولی بود، نقاط ضعف تیم ملی رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با صربستان یک بازی معمولی بود، نقاط ضعف تیم ملی رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید