روش جالب رهبر کره شمالی برای سفر به ویتنام و دیدار با ترامپ

به گزارش مجله اینمن، رهبر کره شمالی قرار است به شیوه ای جالب خود را به نشست با رئیس جمهوری آمریکا برساند.

روش جالب رهبر کره شمالی برای سفر به ویتنام و دیدار با ترامپ

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دو منبع نزدیک به برنامه ریزی های لجستیک و امنیتی نشست بین ترامپ و کیم جونگ اون به رویترز خبر دادند که رهبر کره شمالی با قطار وارد هانوی خواهد شد.

به نظر می رسد این سفر با هزاران کیلومتر مسافت از پایتخت کره شمالی تا ویتنام که جهت آن از چین نیز خواهد گذشت دو روز و نیم به طول خواهد انجامید. رهبر کره شمالی درصورت انتخاب این جهت باید ظرف چند روز آینده کشورش را ترک نموده تا برای 25 فوریه وارد ویتنام گردد.

قطار کیم در ایستگاه مرزی دونگ دانگ توقف خواهد نمود و رهبر کره شمالی جهت 170 کیلومتری از آنجا به هانوی را با خودرو طی خواهد نمود.

این سفر درحالی انجام خواهد شد که نماینده ویژه آمریکا در مسائل کره شمالی روز سه شنبه راهی هانوی شد تا مقدمات دومین نشست بین دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی را که قرار است هفته آینده در ویتنام برگزار گردد را فراهم کند.

رابرت پالادینو، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری به این موضوع پرداخت اما به جزئیات جلسات احتمالی استیفن بیگن در هانوی اشاره ای نکرد.

پالادینو در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو تحریم های کره شمالی از سوی آمریکا گفت: ما در خصوص تحریم ها شفاف بوده ایم. این تحریم ها جهانی هستند و تا زمانی که به هدف نهایی که همان خلع سلاح کامل و در خاتمه قابل راستی آزمایی است، دست نیابیم، ادامه خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 334

به "روش جالب رهبر کره شمالی برای سفر به ویتنام و دیدار با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش جالب رهبر کره شمالی برای سفر به ویتنام و دیدار با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید