ساری: هنوز دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداریم، رونالدو ذهنیتی فوق العاده دارد

به گزارش مجله اینمن، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است تیمش هنوز در زدن ضربات پایانی احتیاج به کار دارد و از فوق ستاره پرتغالی اش هم تمجید کرد.

ساری: هنوز دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداریم، رونالدو ذهنیتی فوق العاده دارد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب (سه شنبه) تیم های یوونتوس و لوکوموتیو مسکو در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد، تیمی که فصل را خوب آغاز نموده و فراتر از سطح انتظار ظاهر شده است. لوکوموتیو مسکو می داند که چطور به خوبی فضاهای موجود را ببندد و زمانی هم که در میانه میدان صاحب توپ می شوند، خطرناک هستند.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما خوش شانس هستیم که پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین را در چنین فرم و شکل خوبی در اختیار داریم. هر کدام از آنها هم که بازی کند، راضی هستم. در حال حاضر تیم نسبت به اول فصل موقعیت های بیشتری روی دروازه رقبا خلق می نماید، اما هنوز دقت لازم در زدن ضربات سرانجامی را نداریم. به نظرم ما در راستا درستی قرار داریم و تنها احتیاج به این داریم که درصد تبدیل موقعیت های مان به گل را افزایش دهیم.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره وضعیت دو بازیکن تیمش یادآور شد: نمی دانم که آیا آرون رمزی به بازی فردا خواهد رسید یا خیر! او در روزهای اخیر سخت کوشش نموده تا مشکل کوفتگی عضلانی خود را رفع کند. دانیلو هم در تمرینات خوب بوده، اما فکر نمی کنم که او هنوز بتواند 90 دقیقه بازی کند.

مائوریتزیو ساری همچنین در تمجید از فوق ستاره پرتغالی اش که به همراه وی در این کنفرانس خبری آمده بود، اظهار داشت: کریستیانو رونالدو ذهنیتی فوق العاده دارد. او می تواند به بهترین شکل ممکن برای خود و تیم اهدافی را ترسیم کند.

وی در مورد هافبک فرانسوی اش که شایعاتی مبنی بر جدایی اش از یوونتوس هم مطرح است، گفت: از پیشرفت رابیو راضی هستم. او مستحق این پیشرفت به خاطر کارهایی که در تمرینات می نماید، است. همواره هم کیفیت بازی او را باور داشته ام.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر که در آغاز فصل جورجو کیه لینی را از دست داد، در سرانجام اظهار داشت: برای پیدا کردن تعادل لازم در خط دفاعی مزیت هایی داشتیم، از این رو تاکنون پیروز شده ایم در قلب خط دفاعی مان استحکام داشته باشیم. امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانم بدون از دست دادن انسجام خط دفاعی، تغییراتی در تیم به وجود بیاورم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 516

به "ساری: هنوز دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداریم، رونالدو ذهنیتی فوق العاده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: هنوز دقت لازم در زدن ضربات پایانی را نداریم، رونالدو ذهنیتی فوق العاده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید