طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران شروع شد

به گزارش مجله اینمن، خبرگزاری خبرنگاران- طرح پلاک ایمن با هدف ارتقاء ایمنی خانه و محله، با برگزاری کارگاه آموزشی برای مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران شروع شد.

طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران شروع شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد حسن قنبری دبیر ستاد مشارکت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: کارگاه آموزشی طرح پلاک ایمن به وسیله کارشناس آتش نشانی و با حضور مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران، در سالن آمفی تئاتر سرای محله زعفرانیه برگزار گردید.

وی اضافه نمود: این برنامه به منظور آموزش مسئولین خانه های دوام سرای محلات اجرا شد تا در نهایت آنان با آموزش آموخته های خود به شهروندان این طرح را در محله ها توسعه دهند.

قنبری گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای آگاهی شهروندان و خوداظهاری آنان درباره ایمنی محله و خانه ای است که در آن زندگی می نمایند تا سازمان آتش نشانی به یاری توضیحات دقیق از شرایط منزل افراد بتواند با هدایت، در زمان وقوع حادثه خسارت کمتری متوجه آنان گردد.

مدیر ستاد مشارکت های اجتماعی منطقه یک گفت: تمام خدماتی که در این طرح ارائه می گردد، رایگان است و شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه پلاک ایمن، pelak125.tehran.ir بخش خوداظهاری آن را پر نمایند تا ساختمان آنها از طرف کارشناسان آتش نشانی ارزیابی گردد.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت شهروندان، در انتها این طرح مسائل ایمنی ساختمان ها به درستی شناسایی و نسبت به برطرف آنها اقدام لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1861

به "طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید