مخفی کاری ناقص الهلال عربستان پیش از مسابقه با پرسپولیس

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران: پرسپولیس و الهلال عربستان باید روز 24 مهر در عربستان و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند. در این میان، دو تیم کوشش زیادی می نمایند با آمادگی صددرصدی مهیای این بازی سرنوشت ساز شوند.

مخفی کاری ناقص الهلال عربستان پیش از مسابقه با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس که بازی رسمی ای ندارد و فقط با سه بازی تدارکاتی خودش را به ملاقات با الهلال می رساند. شاگردان گل محمدی با یک تساوی برابر پیکان و دو برد مقابل شهرداری آستارا و سپاهان به جنگ با الهلال می فرایند. الهلال، اما از این حیث شرایط بهتری دارد، چون این تیم درگیر رقابت های لیگ عربستان است و مسئله ای از لحاظ بازی های رسمی ندارد.

با این حال دو تیم این اواخر کوشش زیادی نموده اند ترکیب و برنامه هایشان مخفی بماند؛ یحیی گل محمدی درخواست نموده بود هر سه بازی محبت آمیز پرسپولیس پشت در های بسته و بدون پخش تلویزیونی باشد. از این گذشته، او اجازه نداده بود حتی ترکیب اولیه تیمش در این سه بازی به بیرون درز کند. الهلال هم اگرچه دیر، ولی بالاخره به این نتیجه رسید که برای یک بار هم که شده در این راستا مخفی کاری کند. از آنجا که این تیم پیش از بازی با پرسپولیس ملاقات رسمی دیگری ندارد، شب گذشته در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف التعاون رفت که پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 به رجحان برسد.

الهلالی ها هم درخواست داشتند این بازی پشت در های بسته، بدون حضور خبرنگاران و البته بدون پخش تلویزیونی باشد، ولی آن ها نه تنها ترکیب تیمی شان را منتشر کردند بلکه تعیین شد که بدون داشتن تقریبا 12 بازیکن پا به این مسابقه محبت آمیز گذاشته اند که چندان نیازی به مخفی کاری هم نبوده است. بسیاری از بازیکنان الهلال درگیر بازی های ملی هستند و تعدادی دیگر از آن ها هم مصدوم هستند و سرمربی این تیم نخواسته دست به ریسک بزند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1854

به "مخفی کاری ناقص الهلال عربستان پیش از مسابقه با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی کاری ناقص الهلال عربستان پیش از مسابقه با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید