مدافع استقلالی مشتری اروپایی جدید پیدا کرد

به گزارش مجله اینمن، تهران (پانا) - باشگاه مطرح یونانی میخواهد در فصل جابجایی تابستانی مدافع تیم ملی فوتبال ایران را جذب کند.

مدافع استقلالی مشتری اروپایی جدید پیدا کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش gazetedamga، مجید حسینی در روزی که ویتور هوگو غایب بود، یکبار دیگر فرصت حضور در ترکیب یازده نفره ترابوزان اسپور را پیدا کرد و با نمایش خوبی که داشت یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این هفته از سوپر لیگ ترکیه بود.

این مدافع ایرانی که هنوز نتوانسته در فصل جاری چند بازی متوالی در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد، همچنان مورد توجه بعضی از تیم های اروپایی است و در آخرین مورد او در رادار خرید باشگاه آ.ای .کا یونان قرار گرفته که یکی از غول های فوتبال یونان محسوب می گردد.

مجید حسینی رابطه خوبی با ترابوزان اسپور دارد و با توجه به علاقه او به شهر ترابوزان، یک فرصت عالی برای این باشگاه ترکیه ای خواهد بود که قرارداد این مدافع ایرانی را تمدید کند اما حقیقت این است که با توجه به اینکه در تابستان پیش رو قراردادش تمام خواهد شد، پیشنهادات برای این بازیکن همچنان ادامه دارد و به همین دلیل AEK درخواست رسمی خود برای جذب این بازیکن را به مدیر برنامه های او داده است.

اگر حسینی پیشنهاد تیم یونانی را قبول کند، این فرصت را خواهد داشت تا با کریم انصاری فرد دیگر ملی پوش ایرانی هم بازی گردد که در فصل جدید توانسته است یازده بار برای آ.ای.کا گلزنی کند. حالا این تیم یونانی در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است و میخواهد با انتقالی ارزان خط دفاع خود را تقویت کند و برای همین مجید حسینی را انتخاب نموده است. در این راستا انتظار می رود که کریم انصاری فرد نقش فعالی در مذاکرات داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1568

به "مدافع استقلالی مشتری اروپایی جدید پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع استقلالی مشتری اروپایی جدید پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید