مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

به گزارش مجله اینمن، این منطقه به منظور حفاظت از نوعی میمون به نام دراز دست کاکل سیاه ایجاد شده است. برای دیدن کاکل سیاه ها و جنگلی زیبا و همچنین آبشاری در این جنگل می توانید از تور تفریحی تجربه جیبون استفاده کنید که شامل سه ساعت کوه پیمایی در طول رودخانه نم اِنگا خواهد بود. باید بگوییم که شما چنین تجربه ای را هیج جای دیگری پیدا نخواهید کرد. در این سفر خاطره انگیز شما از طبیعتی زیبا دیدن خواهید کرد و در ضمن آن می توانید به تماشای میمون دراز دست کاکل سیاه بنشینید که به نظر می رسید، منقرض شده است.

مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

شاید بسیاری از ما زمانی که قصد مسافرت به دیگر کشور ها را داریم، آخرین مقصدی که به آن فکر می کنیم قاره آسیا باشد. ولی نباید این موضوع را نادیده گرفت که این قاره پهناور پر از شگفتی است.

معبد آشیانه ببر، صومعه مقدسی که روی صخره ای در ارتفاع 915 متری بالای دره پرو ساخته شده است. بر اساس یک افسانه، حدود 1300 سال قبل در این معبد گورو رینپوچ بر پشت یک ماده پلنگ پرنده سوار و مذهب بوتانی را به مذهب بوداییسم تبدیل کرد. این معبد مناظر منحصر به فرد و مسحور کننده ای دارد و دیدن آن از نزدیک خالی از لطف نیست. تاریخچه نهفته پشت این صومعه آن را با ارزش تر و منحصر به فردتر می کند.

سال 1632 میلادی امپراطور هند دستور ساخت مسجد تاج محل را به منظور حفظ یاد و خاطره همسرش صادر کرد. ساخت این بنا 16 سال طول کشید تا به عنوان نگین درخشان جامعه مسلمانان در هند بدرخشد. این مسجد دارای باغ هایی است که نماد بهشت یا فردوس در زمین هستند.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1885

به "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری آسیا را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید