ورشکستگی 50 شرکت نفت و گاز آمریکایی

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران : طبق گزارش شرکت حقوقی هاینز اند بون بیش از 50 شرکت نفت و گاز در آمریکا از زمان سقوط قیمت نفت در ماه مارس اعلام ورشکستگی کرده اند.

ورشکستگی 50 شرکت نفت و گاز آمریکایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، 16 شرکت انرژی دیگر در آمریکا در ماه گذشته اعلام ورشکستگی کردند که نشان می دهد قیمت نفت خام پایین تر از حدی است که برای بسیاری از این شرکت ها سودآور باشد.

براساس گزارش رویترز، طبق گزارش شرکت حقوقی هاینز اند بون در روز سه شنبه، بیش از 50 شرکت نفت و گاز در آمریکا از زمان سقوط قیمت نفت در ماه مارس اعلام ورشکستگی کرده اند. 29 گزارش ورشکستگی از شرکت های اکتشاف و تولید هم ثبت شده است. کل بدهی این شرکت ها 49.69 میلیارد دلار است یعنی حدود دو برابر کل بدهی شرکت هایی که در سال گذشته میلادی اعلام ورشکستگی کرده بودند.

قیمت نفت نسبت به 60 دلار در هر بشکه آغاز سال جاری میلادی یک سوم کاهش یافته است که نتیجه سقوط تقاضا ناشی از همه گیری ویروس کروناست. قیمت نفت در ماه آوریل به محدوده منفی هم رسید.

شرکت های انرژی در سال جاری تلاش کردند هزینه های خود را از طریق اخراج کارگران، کاهش حقوق کارکنان اجرایی و کم کردن فعالیت های حفاری پایین بیاورند ولی تولید کنندگان نفت ضرر و زیان زیادی را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی متحمل شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1200

به "ورشکستگی 50 شرکت نفت و گاز آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورشکستگی 50 شرکت نفت و گاز آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید