پمپئو چین را به سوء استفاده از اعتراضات مردمی آمریکا متهم کرد!

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز شنبه با صدور بیانیه ای که در وب سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شد بار دیگر کوشش کرد با نادیده دریافت اعتراضات مردمی در آمریکا به نقض آشکار حقوق بشر تقصیر را به گردن چین بیندازد.

پمپئو چین را به سوء استفاده از اعتراضات مردمی آمریکا متهم کرد!

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیر خارجه آمریکا در این راستا چین را متهم کرد که از قتل جورج فلوید استفاده تبلیغاتی می نماید.

وزیر خارجه آمریکا در این بیانیه ادعا نموده است که حزب حاکم بر چین از بی احتیاطی اجرا شده از سوی ماموران پلیس که به قتل فلوید منجر شد، برای توجیه نقض حقوق بشر از سوی پکن بهره می برد!

مایک پمپئو در ادامه آورده است: این پراپاگاندای مضحک نباید کسی را فریب دهد!

آمریکا از سه شنبه 2 هفته قبل به دلیل قتل فجیع یک سیاه پوست بدست پلیس این کشور صحنه اعتراضات گسترده شده و مداخله پلیس برای متفرق کردن معترضین موجب به خشونت کشیده شدن این اعتراضات شده است.

این در حالی است که قوانین منع تردد در حدود 40 شهر آمریکا اجرایی شده است؛ اما معترضان این قوانین را نادیده گرفته اند و این موضوع تنش های زیادی را بین نیروهای پلیس و معترضان ایجاد نموده است.

پلیس ضد شورش در نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا و لس آنجلس با معترضان درگیر شده و با استفاده از شلیک گاز اشک آور و اسپری فلفل به دنبال متفرق کردن جمعیت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1072

به "پمپئو چین را به سوء استفاده از اعتراضات مردمی آمریکا متهم کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو چین را به سوء استفاده از اعتراضات مردمی آمریکا متهم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید