چالش 30 روزه لاغری با گوگل فیت!

به گزارش مجله اینمن، این شرکت که از آن به عنوان غول اینترنتی دنیا یاد می نمایند مجموعه اپلیکیشن های خود موسوم به گوگل فیت را به روز نموده است و با در نظر دریافت چالش 30 روزه و ارائه برنامه های کاربردی مرتبط با آن، قول لاغری به کاربران می دهد.

چالش 30 روزه لاغری با گوگل فیت!

میثم لطفی| آخرین هفته های امسال را سپری می کنیم و از هم اکنون تا انتها سال 2019 میلادی زمان زیادی باقی نمانده است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند برنامه های مربوط به تناسب اندام و لاغری را به سال جدید موکول نمایند و روز های انتها سال را بدون دغدغه و نگرانی های مربوط به رژیم غذایی پشت سر بگذارند.

گوگل از قول هایی که کاربران برای لاغر شدن و تناسب اندام به خود می دهند و بیشتر مواقع به آن عمل نمی نمایند به خوبی باخبر است و به همین خاطر تصمیم گرفته به کاربران یاری کند تا بیشتر مراقب سلامت اندام خود باشند.

این شرکت که از آن به عنوان غول اینترنتی دنیا یاد می نمایند مجموعه اپلیکیشن های خود موسوم به گوگل فیت را به روز نموده است و با در نظر دریافت چالش 30 روزه و ارائه برنامه های کاربردی مرتبط با آن، قول لاغری به کاربران می دهد.

ایده اصلی این است که با در نظر دریافت یک هدف جدید، هر 30 روز یکبار خود را به چالش بکشید و در این جهت به یاری قابلیت های اپلیکیشن مذکور از جمله دقایق فعالیت بدنی و فعالیت قلب نشان دهید که از 30 روز قبل بهتر عمل نموده اید.

یک چالش 30 روزه

گوگل برای به روزرسانی اپلیکیشن های خود با گروه بزرگی از پزشکان و متخصصان همکاری نموده است و هم اکنون از کاربران می خواهد از ابتدای سال جدید میلادی همراه با این اپلیکیشن فعالیت های خود را جلو ببرند تا بهترین نتیجه را به دست آورند.

در این اپلیکیشن به توصیه پزشکان ومتخصصان اعلام شده است که برای ژانویه که اولین ماه میلادی محسوب می گردد کاربر روی قابلیت فعالیت قلب متمرکز گردد و هر چه او بیشتر ورزش کند و فعالیت های بدنی بیشتر انجام دهد، امتیاز بیشتری را در این بخش کسب خواهد نمود.

نسخه جدید سرویس گوگل به گونه ای طراحی شده است که اگر قرار باشد از برنامه 30 روزه تخطی کنید و به آن عمل نکنید، در طول ماه به شما یادآوری می نماید و به صورت مرتب مشاوره های انگیزشی را در اختیار شما قرار می دهد تا از برنامه عقب نمانید.

در این زمینه همچنین یک پوشش اینترنتی با هشتگ #Get Fit with Google هم راه اندازی شده است و کاربران دنیای و حتی سلبریتی ها نتیجه استفاده از سرویس جدید را از این طریق به اشتراک می گذاشتند تا تعیین گردد چه کسی با برنامه گوگل توانسته است به اندام متناسب دست پیدا کند.

نخستین چالش 30 روزه از روز اول سال جدید شروع نمی گردد و قرار نیست کاربران اروپایی و امریکایی از تاریخ یک ژانویه خود را درگیر این برنامه نمایند.

با وجود این کاربران پس از ورود به سرویس جدید گوگل خود را آماده می نمایند تا پس از آنکه تعطیلات ابتدای سال سپری شد، دست به کار شوند. این سرویس روی اندروید، آیفون و فناوری های پوشیدنی که به سیستم عامل وییر اواِس مجهز شده اند ارائه می گردد و همه کاربران می توانند به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشند.

گوگل در شرحات مربوط به این سرویس که بر اساس آخرین استاندارد های علمی و پزشکی ارائه شده است، شرح داد: این خدمات به یاری انجمن قلب امریکا (AHA) و سازمان بهداشت دنیای (WHO) تکمیل شده است و بر این اساس اگر شما در این سرویس بتوانید مجموع امتیاز های خود در بخش فعالیت قلب را برحسب فعالیت های بدنی اجرا شده به 150 امتیاز برسانید، می توانید خطر بروز حملات قلبی را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهید، اختلالات خواب را برطرف کنید و بهداشت روانی خود را به حداکثر برسانید.

گوگل فیت که نخستین بار چند سال قبل در اختیار کاربران نهاده شد، برای اولین بار با این به روزرسانی به کاربران امکان می دهد در یک چالش 30 روزه بتوانند خود را به تناسب اندام برسانند و رژیم لاغری خود را به یاری آن پیش ببرند. گوگل حتی پیشنهاد هایی در خصوص چگونگی کسب امتیازات بیشتر در بخش فعالیت قلب هم ارائه نموده است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- با فرزندان خود فعالیت بدنی روزانه انجام دهید تا 2 امتیاز بیشتر کسب کنید.

- از برف و باران زمستانی نهراسید. اگر برف زمین را پوشانده است با ابزار مخصوص حیاط خانه را از برف تمیز کنید تا امتیاز بیشتر بگیرید. اگر حیاط خانه همسایه را هم تمیز کنید امتیاز دو برابر به دست می آورید.

- اگر زمستان امسال فرصت رفتن به کوهستان برای شما فراهم شد، ورزش های زمستانی از جمله اسکی اتفاقاتی هستند که می توانند امتیاز دو برابر را برای شما به ارمغان بیاورند.

تناسب اندام فناورانه

گوگل فیت تنها ابزار هوشمند دنیای فناوری مخصوص لاغری و تناسب اندام نیست و شرکت های دیگر هر کدام سعی نموده اند خدمات و ابزار های کاربردی دیگری را در اختیار کاربران بگذارند. فیت کمپ از جمله این ابزار ها محسوب می گردد که در اصل یک کیسه بوکس هوشمند است و شما می توانید با هر ضربه ای که به آن وارد می کنید، در اپلیکیشن مربوطه که روی گوشی هوشمند نصب شده است میزان کالری مصرف شده را محاسبه کنید.

این کیسه بوکس هوشمند برنامه های ورزشی روزانه را در اختیار شما قرار می دهد و با نمودار های کاملاً دقیق نشان می دهد که سلامت بدن شما به چه سمتی می رود.

فلکسیت اپ اپلیکیشن هوشمند دیگری است که گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد و برای آن دسته از افراد ساخته شده است که تمایل دارند هنگام سفر های مکرر و طولانی باز هم زیبایی اندام خود را از دست ندهند.

لازم به ذکر است ویتینگز موو دستگاه هوشمندی است که یک رویکرد کاملاً منحصر به فرد دارد: این سیستم تمام فعالیت های بدنی، تپش قلب، میزان کالری مصرف شده، نحوه خواب، میزان چربی مصرف شده در طول روز و... را به یاری یک دستبند ارزان و هوشمند ردیابی می نماید و بر اساس آن برنامه دقیق متناسب با کاربر را در اختیار او قرار می دهد.

با این شرحات باید پذیرفت که فناوری دنیای تناسب اندام را در دست گرفته است و از آموزش های آنلاین گرفته تا ردیاب های مخصوص بدنسازی و برنامه های تناسب اندام، همه را به صورت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد.

در سال های اخیر کوشش برای تغییر شکل روش های لاغری و بهبود نتایج حاصل از رژیم های مربوطه به یاری فناوری های هوشمند بسیار مشهود شده است. گجت های تناسب اندام مجهز به حسگر های هوشمند از جمله این وسایل محسوب می شوند که تمایل کاربران برای انجام هر گونه فعالیت بدنی را بیشتر نموده اند.

بعضی از این ابزار ها سطح فعالیت بدنی و بعضی دیگر فعالیت بخش های مختلف بدن از جمله قلب را زیر نظر می گیرند. شبکه های اجتماعی نیز با پویش های مختلف و قابلیت های گوناگون، انواع سرویس های کاربردی را در اختیار کاربران قرار داده اند و ساعت های مچی هوشمند و دستبند های الکترونیکی هم توانسته اند اثرات قابل ملاحظه در این زمینه برجا بگذارند.

با این شرحات کاربران پیش بینی می نمایند در دهه سوم از هزاره دوم میلادی که تنها یک ماه تا شروع آن باقی مانده است، رژیم های لاغری سنتی به طور کامل منسوخ شده است.

منبع: روزنامه ایران

منبع: فرادید
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 594

به "چالش 30 روزه لاغری با گوگل فیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش 30 روزه لاغری با گوگل فیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید