کاهش ورود و خروج به کشور از زمان شیوع کرونا

به گزارش مجله اینمن، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا درباره شرایط ترددهای بین المللی در کشور از زمان شیوع کرونا گفت: همه گیری این ویروس تاثیر زیادی روی پروازهای خارجی داشت و تمام همچون بیشتر نقاط جهان، در ایران کاهش چشمگیری داشته است.

کاهش ورود و خروج به کشور از زمان شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا طبایی اعلام کرد: بیشتر پروازهای خارجی کشورمان برای بازگشت اتباع دیگر کشورها به کشور خودمان یا ورود اتباع ایرانی صورت می گیرد، اما در مقایسه با گذشته کاهش پرواز داریم.

وی گفت: در حال حاضر برابر اطلاعات ما عمده پروازها از ایران به مقصد خارج از کشور برای بازگشت اتباع هر کشور به خاک خودشان است. البته برخی از کشورها در زمان شیوع کرونا حتی حاضر به پذیرش اتباع کشور خودشان هم نبودند.

طبایی ادامه داد: پروازهای ورودی نیز عمدتا برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور به داخل است که برای این افراد مطابق تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا تدابیر به محض ورود به کشور اتخاذ می شود که مربوط به نهادهای مربوط است. آمار خروج ایرانیان از کشور نیز تقریبا به پایین ترین حد خود در سال های اخیر رسیده است.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با بیان اینکه همه گیری کرونا منجر به بروز محدودیت در پروازها و سفرهای خارجی شده است. افزود: می توان گفت که در پایانه های مرزی نیز ترددی انجام نمی شود و البته توصیه مقامات بهداشتی نیز این است که باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 988

به "کاهش ورود و خروج به کشور از زمان شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ورود و خروج به کشور از زمان شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید