گاف نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا

به گزارش مجله اینمن، نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا در جدید ترین مصاحبه خود به اشتباه به جای استفاده از کلمه شوهر برای همسر معاون خود از کلمه زن استفاده کرد.

گاف نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا

به گزارش خبرنگاران، در حالی که گاف های جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا مورد توجه دونالد ترامپ، رقیب جمهو ری خواهش در این انتخابات قرار گرفته، وی در مصاحبه ای با شبکه ان بی سی نیوز به اشتباه به جای استفاده از کلمه شوهر برای همسر کاملا هریس، معاون خود از کلمه زن استفاده کرد.

بایدن طی این مصاحبه در حالی که به اعلام برنامه کاملا هریس، معاون منتخب خود می پرداخت، گفت: همان طور که می دانید جیل، همسر من و داگ اِموف، زن کاملا [هریس]، در آنجا حضور داشتند (اشاره به حضور معاونش در ایالت تگزاس). کاملا اواخر این هفته باز خواهد گشت.

این نخستین باری نیست که بایدن در اظهاراتش کلمه ای را به اشتباه بیان و یا کلمه ای را فراموش می نماید.

روز یکشنبه این هفته بایدن در نطقی تلویزیونی به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را جورج گفته بود.

این در حالی بود که ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر به این گاف واکنش نشان داد و نوشت: جو بایدن دیروز من را جورج خطاب کرد. او نمی توانست نام مرا به یاد بیاورد. [بایدن] برای انتها رساندن مصاحبه از مجری یاری گرفت. اتحادیه اخبار جعلی به طور مضاعف در کوشش است این [موضوع] را بپوشاند.

بایدن پیشتر نیز نام کوچک میت رامنی، سناتور جمهوری خواه مجلس سنا را فراموش نموده بود که این موضوع نیز واکنش ترامپ را به همراه داشت.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1299

به "گاف نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف نامزد حزب دموکرات انتخابات 2020 آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید