آشنایی با ارزان ترین و بهترین بازارهای کشور سنگاپور

به گزارش مجله اینمن، 6 مورد از بهترین بازارهای سنگاپور

اگر از معتادان خرید و بازارگردی هستید، سنگاپور یکی از بهترین کشورها برای شماست. در این کشور مراکز خرید و بازارهای خیابانی بسیاری از جمله اورچارد وجود دارند که می توانید به آن ها سر بزنید. تجربه خرید در سنگاپور، با تجارب قبلیتان متفاوت خواهد بود. بازارهای این کشور فضایی کاملا سنتی دارند و دست فروش ها و دوره گردهای بسیاری در آن ها پرسه می زنند. از قلم نیاندازید که در این بازارها باید تا می توانید با فروشندگان چانه بزنید! در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا بهترین بازارهای سنگاپور برای خرید را برایتان معرفی کنیم.

آشنایی با ارزان ترین و بهترین بازارهای کشور سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

بهترین بازارهای کشور سنگاپور

بازار خیابانی بوگیس | BUGIS STREET MARKET

بازار خیابانی بوگیس (The Bugis Street Market) درست در همسایگی مرکز خرید شیک بوگیس، یکی از بهترین بازارهای سنگاپور برای خرید است. در این بازار، فروشندگان کوشش می نمایند تا با فریادها و صدای بلند خود، بازدیدنمایندگانی را که در میان غرفه های بازار پرسه می زنند، به سمت غرفه خودشان جذب نمایند. اینجا همان مکانیست که شما می توانید با قیمتی بسیار کم، سوغاتی های زیادی را برای خانواده یا دوستانتان خریداری کنید. در هنگام پرسه زدن در این بازار، غرفه های آب میوه فروشی معروف سنگاپوری را از قلم نیاندازید. عصاره نیشکر، یکی از خوشمزه ترین اب میوه هاییست که می توانید در این بازار تجربه کنید و از آن لذت ببرید. بازار بوگیس یکی از معروف ترین و بهترین بازارها در کشور زیبای سنگاپور است.

آدرس: سنگاپور، 188867، شهر سنگاپور، بوگیس، خیابان بوگیس 4

بازار خیابانی محله چینی ها | چاینا تاون Street Market

بازار خیابان چاینا تاون، یکی از توریستی ترین مناطق شهر سنگاپور است. اما نگران نباشید، چرا که توریستی شدن این مکان، باعث بالا رفتن قیمت ها در آن نشده است! بازار محله چینی ها، بهترین مکان برای خرید وسایل تزئینی مربوط به فرهنگ چین باستان است. به عنوان مثال، در این بازار می توانید آثار خطاطی چینی و یا کوزه های نقاشی شده به سبک چینی را با قیمتی مناسب تهیه کنید. در انتهای این بازار خیابانی، خیابان دیگری وجود دارد که مملو از رستوران ها و کافه های محلی بزرگ و کوچک است. مطمئنا بعد از یک روز خسته نماینده در بازاری طولانی، صرف یک وعده غذایی در یکی از این رستوران ها یا کافه های زیبا خیلی می چسبد.

آدرس: سنگاپور، شهر سنگاپور، محله چینی ها، خیابان اسمیت، خیابان ساگو، خیابان ترنگانو، خیابان پاگودا

بازار حومه شهر کشاورزان | KRANJI COUNTRYSIDE FARMERS MARKET

این بازار همانند بسیاری دیگر از بازارهای کشور سنگاپور، بازاری دائمی نیست. اما هر بار که درهایش را به روی بازدیدنمایندگان باز می نماید، تازه ترین سبزیجات و میوه های سنگاپور را می توانید از آن تهیه کنید. این بازار توسط جامعه کشاورزی سنگاپور سامان دهی می گردد و هر چهار ماه یکبار برگزار می گردد. انواع میوه های تازه، ماهی تازه، گیاهان و سبزیجات، تخم مرغ، ترشیجات و انواع سس و … تنها گوشه ای از مواردی هستند که در این بازار عرضه می شوند. این بازار کمی از مرکز شهر دور است، بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید از این بازار را دارید، حتما تاکسی بگیرید.

آدرس: سنگاپور، شهر سنگاپور، لیم چو کانگ، بازار کشاورزان

بازار وت تکا | TEKKA WET MARKET

بازار وت تکا درست در مجاورت ایستگاه مترو Little India و انتهای جاده سرانگون (Serangoon) واقع شده است. این بازار زیر زمینی، در واقع خلاصه ای از میراث و فرهنگ مردمان کشور سنگاپور است! مبادلات و خرید و فروش در اینجا به چهار زبان، انگلیسی، چینی، مالایی و تامیل انجام می شوند و فروشندگان نیز معمولا لباس های محلی سنگاپوری را به تن نموده اند. بازار بزرگ وت تکا به دو بخش وت (مرطوب) و خشک تقسیم می گردد! در بخش اول، محصولات کشاورزی و میوه و سبزیجات تازه به فروش می رسند، در حالی که در بخش خشک، کالاها و اجناسی از جمله حبوبات، رشته فرنگی و … فروخته می شوند. در طبقه دوم، می توانید لباس های هندی، کفش و یا سوغاتی محلی تهیه کنید. در بخش دیگری از بازار هم غذاهای محلی سرو می شوند که می توانید سری هم به آن بزنید. بازار وت تکا، یکی از معروف ترین و بهترین بازارهای سنگاپور است.

آدرس: سنگاپور، شهر سنگاپور، بازار وت تکا

بازار سو گلم | SO GELAM MARKET

بازار سو گلم یکی از بازارهای محبوب در سنگاپور است که نباید به هیچ عنوان آن را از دست بدهید! این بازار پر جنب و جوش، در آخر هر هفته برگزار می گردد. در اینجا می توانید انواع غذا و نوشیدنی ها، محصولات صنایع دستی، آثار هنری و … را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در این مکان، بازی های محلی زیادی از جمله پنج سنگ و نخ ریسی هم برگزار می شوند که شما هم می توانید آن ها را در کنار مردم محلی تجربه کنید. بازار سو گلم یکی از بهترین بازارهای سنگاپور است که در آن علاوه بر خرید معقولانه، می توانید فضای فرهنگی ناب و خالص این کشور را هم از نزدیک حس کنید.

آدرس: سنگاپور، شهر سنگاپور، کامپونگ گلم، خیابان بغداد

بازار محصولات و سبک زندگی میدان کاتونگ | KATONG SQUARE LIFESTYLE AND VINTAGE MARKET

همانطور که از نام بازار میدان کاتونگ پیداست، این بازار در محله کاتونگ واقع شده و هر نوع محصولی را ارائه می دهد. تنوع محصولات در این بازار بسیار گسترده است. در اینجا جواهرات، ساعت های برند، لباس های مجلسی و راحتی، عتیقه جات و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید به فروش می رسند. محله کاتونگ همچنین یکی از مهم ترین مراکز تهیه غذای محلی در کشور سنگاپوراست.

پیشنهاد می کنیم که حتما در سفرتان به سنگاپور، به محله جذاب کاتونگ و بازار معروفش سری بزنید. این منطقه در مجاورت ساحل واقع شده است، بنابراین می توانید پس از خرید به تماشای ساحل زیبای این شهر در محله کاتونگ بروید. اگر هم کمی خوش شانس باشید و در زمان جشنواره های این شهر به سنگاپور سفر کنید، می توانید در این جشنواره ها که در محله کاتونگ برگزار می شوند، شرکت کنید.

آدرس: سنگاپور، شهر سنگاپور، محله کاتونگ

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 378

به "آشنایی با ارزان ترین و بهترین بازارهای کشور سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ارزان ترین و بهترین بازارهای کشور سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید