آنچلوتی: جو استادیوم ها در بوندس لیگا از سری A بهتر است

به گزارش مجله اینمن، به اعتقاد کارلتو مهم ترین تفاوت میان فوتبال باشگاهی ایتالیا و آلمان جو استادیوم ها در این دو کشور است.

آنچلوتی: جو استادیوم ها در بوندس لیگا از سری A بهتر است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی می گوید تحت تأثیر جو ورزشگاه های تیم های آلمان قرار گرفته است و آن را بهتر از جوی می داند که ورزشگاه های سری A دارند.

آنچلوتی که در سری A راهنمایی تیم هایی مانند یوونتوس و میلان را برعهده داشته است، تابستان سال جاری جای پپ گواردیولا را روی نیمکت بایرن مونیخ گرفت و با اینکه هنوز دو هفته بیشتر از شروع فصل جدید بوندس لیگا سپری نشده است، تفاوت بزرگی را میان این لیگ و لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی در کشورش احساس نموده است.

آنچلوتی در گفت و گو با رادیو رای ایتالیا اعتراف کرد که از حضور پرشمار طرفداران آلمانی در ورزشگاه ها تحت تأثیر قرار گرفته است. او گفت: از نظر فنی من میان سری A و بوندس لیگا تفاوت زیادی نمی بینم. در اینجا هم مانند ایتالیا جذب بازیکنان طراز اول سخت است. با این حال تفاوتی که این دو لیگ دارند در جو ورزشگاه هاست. اینجا ورزشگاه ها همواره پر هستند. بازی های بورسیا دورتموند فصل گذشته به طور متوسط 81 هزار تماشاگر داشته است.

کارلتو سپس به مقایسه سازماندهی امور در بایرن مونیخ با باشگاه پیشین خود میلان پرداخت. وی بیان کرد: بایرن مونیخ از نظر سازماندهی امور و نظم و انضباط فوق العاده است. این تیم را بازیکنان قدیمی اش اداره می نمایند و به همین دلیل آنها نیازهای تیم و آنچه را که در رختکن می گذرد، درک می نمایند. بایرن مونیخ محیط خوبی دارد. اینجا کسانی کار می نمایند که در کارشان سال ها سابقه دارند. در میلان شرایط مقداری شبیه این بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 757

به "آنچلوتی: جو استادیوم ها در بوندس لیگا از سری A بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: جو استادیوم ها در بوندس لیگا از سری A بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید