اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه امضا می نمایند

به گزارش مجله اینمن، فریدون محمدی گفت: بهره مندی از نظرات و تبادل اطلاعات میان جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز در زمینه های پژوهشی، برگزاری تورهای یک و چند روزه، آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت و غیره می تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند و ما آماده این همکاری در قالب تفاهمنامه اجرایی هستیم.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه امضا می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، روز پنجشنبه 16 مردادماه 1399 فریدون محمدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان در ملاقات با مدیر جهاد دانشگاهی استان البرز به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مستحکم ترین پل میان دانشگاه، بخش خصوصی و خدماتی کشور است که به نوعی علم و فرهنگ را به هم گره می زند.

محمدی اضافه کرد: از عمده اهداف این دانشگاه، گسترش تحقیقات و شکوفایی استعدادها در سطح جامعه برای رسیدن به خوداتکایی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز توضیح داد: اگر دانشگاه های ما به سمتی سوق داده شوند که نقش خود را در قالب جهادگر تعریف نمایند مطمئناً می توانند در آیندهٔ کشور، به لحاظ زیرساختی مؤثر واقع شوند.

او گفت: جایی که تفکر جهادی شکل می گیرد، ریل گذاری امور نیز به تبع آن روان سازی می گردد. به همین خاطر رشد و ارتقای سطح علمی پژوهشی جهاد دانشگاهی می تواند موجب ارتقا و رشد کیفی جامعه گردد.

محمدی اذعان کرد: طبق آمار، غالب مشاغل کشور در بخش خدمات متمرکز شده اند به عبارتی حوزه خدمات مولد اشتغال در جامعه است. جهان به سمتی در حرکت است که، خدمات جای صنعت را پر می نماید. نمونه شاخص آن هم خدمات گردشگری و صنایع دستی است.

او یادآور شد: تمام کوشش جهادگرانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز بر این است تا بتوان حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را به گونه ای به لحاظ کیفی صیانت و ارتقا دهیم تا در رتبه نخست کشور قرار گیرد.

محمدی از تدوین برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت سخن به میان آورد و تأکید کرد: برنامه چشم انداز توسعه و رشد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان برنامه ای مدون و اصولی است که درصدد هستیم در قالب برنامه دو و چهارساله آن را اجرایی کنیم و یکی از بازوهای ما در تحقق این برنامه ها جهاد دانشگاهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز توضیح داد: بهره مندی از نظرات و تبادل اطلاعات میان جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز در زمینه های پژوهشی، برگزاری تورهای یک و چندروزه، آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت و غیره می تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند و ما آماده این همکاری در قالب تفاهم نامه اجرایی هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1176

به "اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه امضا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه امضا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید