اصول طلایی لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه برای بلندتر به نظر رسیدن

به گزارش مجله اینمن، آقایان قد کوتاه معمولا هر کاری بتوانند می نمایند تا بلندتر به نظر بیایند. اگر قد شما هم کوتاه است، احتمالا همواره با حسرت به آقایان قد بلند نگاه می کنید و پیش خودتان می گویید کاش قدتان مثل آنها بود. خانم های قد کوتاه معمولا از کفش پاشنه بلند برای بلندتر کردن قد خود استفاده می نمایند. آقایان هم باید یک سری نکات را در لباس پوشیدن رعایت نمایند تا بلندتر به نظر بیایند. هیچ راه چاره جادویی برای بلندتر شدن قدتان وجود ندارد. اما می توانید با پیروی از یک سری قوانین در لباس پوشیدن، مانع از این شوید که کوتاه به نظر بیایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی نکات مهم در لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه بپردازیم. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

اصول طلایی لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه برای بلندتر به نظر رسیدن
  • 8 اشتباه در لباس پوشیدن که آقایان برای جوان تر به نظر رسیدن انجام می دهند

1. طوری بایستید که شما را بلندتر نشان دهد

این موضوع نه تنها برای آقایان قد کوتاه مهم است، بلکه برای آقایان قد بلند هم اهمیت دارد. آقایان قد بلند هم اگر قوز نمایند ، اصلا وجهه زیبایی نخواهد داشت. آقایان قد کوتاه باید صاف بنشینند و موقع راه رفتن قوز ننمایند تا قدشان از همین که هست، کوتاه تر دیده نگردد. هنگام راه رفتن و نشستن سرتان را به سمت بالا نگه دارید و گردن تان را کج نکنید.

قفسه سینه تان را به سمت جلو نگه دارید و شانه ها و کمرتان را هم در حالت صاف و بدون قوز قرار دهید. برای تمرین نحوه صحیح ایستادن و راه رفتن، می توانید این کار را جلوی یک آینه قدی انجام دهید. افرادی که طرز صحیح نشستن و راه رفتن را رعایت می نمایند، استخوان ها و عضلات مستحکم تری هم دارند.

2. از پوشیدن لباس های گشاد خودداری کنید

نکته خیلی مهم در لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه این است که آنها باید از پوشیدن لباس های عظیم، گشاد و اورسایزد (عظیم تر از سایز) خودداری نمایند. این لباس ها باعث می شوند اندامتان کوتاه تر و پهن تر دیده گردد. بنابراین باید از خرید لباس های خیلی گشاد که عظیمتر از سایز واقعی تان هستند، خودداری کنید. این نکته را باید هم در خصوص لباس های رسمی و هم لباس های غیررسمی رعایت کنید.

3. پیراهن تان را با توجه به سایزتان خریداری کنید

پیراهنی بپوشید که مناسب سایزتان (نه عظیمتر و نه کوچکتر) باشد. پوشیدن پیراهن کوتاه باعث می گردد پاهای کوتاه تان بیشتر به چشم بیایند. پوشیدن پیراهن خیلی بلند هم برای آقایان قد کوتاه، اشتباه محض است. این کار نه تنها استایل تان را خراب می نماید، بلکه باعث می گردد کوتاه تر دیده شوید.

4. یقه هفت بهتر از یقه گرد است

علت این موضوع این است که یقه هفت باعث می گردد خط گردن بلندتر به چشم بیاید و در نتیجه بلندتر دیده شوید. پس هنگام خرید سویشرت و لباس، به دنبال یقه هفت باشید . اما این بدین معنی نیست که کلا دور لباس های یقه گرد را خط بکشید. چنین لباس هایی را کمتر بپوشید یا روی یقه را با چیزهایی مثل شال گردن بپوشانید.

5. بیشتر لباس های آستین بلند بپوشید

طبیعی است که آقایان کوتاه قد، دست و پای کوتاه تری هم دارند. برای اینکه کوتاهی بازوهایتان کمتر دیده شوند، لباس های آستین بلند بپوشید. پوشیدن لباس های آستین کوتاه، باعث می گردد کوتاهی تان به نمایش گذاشته گردد. لباس های آستین بلند باعث می شوند ظاهر بلندتری به خود بگیرید. اگر هوا خیلی سرد نیست، می توانید آستین هایتان را کمی بالا بزنید تا خوش استایل تر شوید. آستین تان را تا نزدیک یا بالای آرنج تا بزنید؛ مخصوصا اگر بازوهای لاغری دارید.

6. پیراهن خود را توی شلوارتان بگذارید

بیشتر پیراهن ها برای آقایان قد کوتاه، بلند هستند. یک راه ساده و ارزان برای برطرف این مشکل این است که پیراهن را داخل شلوارتان بگذارید. پیراهن های بلند معمولا آستین های بلندی دارند. پس آستین آن ها را هم تا بزنید تا لباس تان وجهه بهتری به خود بگیرد.

7. از پوشیدن شلوار گشاد و بلندتر از سایزتان خودداری کنید

این نکته هم در لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه اهمیت زیادی دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، باید از پوشیدن لباس های گشاد خودداری کنید. این موضوع شامل شلوار هم می گردد. شلوارهای گشاد و بلند باعث می شوند پاهایتان کوتاه تر دیده شوند. از تا کردن پایین شلوارتان هم خودداری کنید.

8. کفش مناسب بخرید

در اینجا می خواهیم به دو نکته در خصوص کفش اشاره کنیم. برای اینکه یک استایل مناسب داشته باشید، باید به کفش تان هم دقت کنید، چون کفش هم در بلندتر دیده شدن شما نقش مهمی دارد. کفش های عظیم باعث می شوند کوتاه تر دیده شوید.

به تناسب کفش و شلوارتان هم باید توجه کنید. اگر کفش و شلوارتان یک رنگ باشند، توجه افراد کمتر به سمت قد و پاهای کوتاهتان جلب می گردد. به طور مثال می توانید کفش مشکی را با شلوار جین مشکی یا تیره ست کنید.

  • 6 مدل کفش مردانه که تمام آقایان باید داشته باشند

9. رنگ های تیره برای آقایان قد کوتاه مناسب تر است

یکی دیگر از اصول تاثیرگذار در لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه، انتخاب رنگ های تیره است. لباس های تیره رنگ باعث می شوند بلندتر جلوه کنید و این موضوع در تمام افراد صدق می نماید. بهتر است از پوشیدن لباس هایی که رنگ روشنی دارند، خودداری کنید.

سعی کنید بیشتر لباس های تیره بپوشید، اما منظور ما این نیست که همواره مشکی بپوشید. جالب است بدانید که رنگ مشکی ممکن است باعث گردد کوتاه تر به چشم بیایید. به جای رنگ مشکی یا رنگ های خیلی روشن، به دنبال خرید لباس هایی به رنگ آبی تیره، قهوه ای، طوسی و رنگ هایی از این دست باشید.

10. اکسسوری ها را به دقت انتخاب کنید

استفاده از اکسسوری ها نقش مهمی در خوش تیپ شدن و خوش پوشی دارند. نکته مهمی که آقایان قد کوتاه باید رعایت نمایند این است که نباید از اکسسوری های عظیم استفاده نمایند. این افراد باید وقت زیادی را در خرید اکسسوری مناسب بگذارند، وگرنه کوتاه تر دیده می شوند. در ادامه به چند اکسسوری زیبا و عالی برای مردان کوتاه قد می پردازیم.

  • کلاه: استفاده از کلاه معمولی و نقاب دار به شما یاری می نماید هم استایل جذاب تری پیدا کنید و هم بلندتر دیده شوید.
  • عینک آفتابی: استفاده از یک جفت عینک دودی دلربا، جذابیت خاصی به استایل شما می دهد . همچنین در درازتر دیده شدن صورت هم نقش به سزایی دارد.
  • جوراب: نکته مهم در لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه، ست کردن جوراب با شلوار است. توصیه می گردد هیچ وقت بدون جوراب بیرون نروید، چون این کار ظاهرتان را خراب می نماید.
  • کیف: از استفاده از کیف های اورسایز و عظیم خودداری کنید، چون باعث می شوند کمرتان پهن تر دیده گردد.
  • کراوات: استفاده از کراوات اسکینی باعث می گردد به نظر دیگران بلند تر بیایید.

11. جلیقه نپوشید

پوشیدن جلیقه باعث می گردد تمام توجه ها به میانه بدن تان جلب گردد که این موضوع جالبی نیست. با این حال، اگر می خواهید جلیقه بپوشید، رنگ و طرحی را انتخاب کنید که با استایل تان تناسب داشته باشد.

  • انواع کلاه مردانه زمستانی که شما را گرم تر می نمایند
  • هدایت جامع برای خرید شال مردانه

کلام آخر

نحوه لباس پوشیدن و استایل شما، نقش چشمگیری در بلندتر یا کوتاه تر دیده شدن شما دارد. انتخاب لباس اشتباه باعث می گردد کوتاه تر و پهن تر به نظر بیایید. در این مقاله به اصول لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه پرداختیم که در بلندتر دیده شدن آنها تاثیر به سزایی دارد.

منبع: easique

منبع: دیجی استایل
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1502

به "اصول طلایی لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه برای بلندتر به نظر رسیدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول طلایی لباس پوشیدن آقایان قدکوتاه برای بلندتر به نظر رسیدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید