اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی (تور ارزان دبی)

به گزارش مجله اینمن، تیم فوتبال اتحاد کلبا توانست در یک ملاقات سخت برابر میزبان خود الوحده به پیروزی برسد. لئوناردو اسپادیسو بازیکن 22 ساله و برزیلی ببر ها در این مسابقه گل تیمش را به ثمر رساند. فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء در انتها این بازی و در نشست خبری گفت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی بسیار باکیفیتی بود. واقعیت این است که الوحده تیم خوب و باکیفیتی است. با استراتژی که داشتیم توانستیم به گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می کنم.

اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی ادامه داد: چیزی که از پیروزی مهمتر بود، این بود که بازیکنان تمام توانشان را در زمین گذاشتند. این برای من خیلی مهم است. از آن ها تشکر می کنم.

او گفت: بازی تاکتیکی خوبی داشتیم و به بازیکنان به خاطر جنگندگی و روحیه عالی تبریک می گویم. الوحده تیم ممتازی است، اما توانستیم آن ها را مهار نموده و مانع از ایجاد موقعیت به وسیله آن ها شویم.

سرمربی اتحاد کلباء اعلام نمود: تنها تفاوت ملاقات با البطائح و الوحده این است که حریف را خوب بررسی کردیم. ما امروز نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

وی گفت: با وجود قدرت الوحده، استراتژی برد را به نمایش گذاشتیم و با کسب سه امتیاز به مهمترین دستاورد بازی دست یافتیم.

مجیدی در انتها گفت: من به اسماعیل مطر به خاطر ادامه بازی تا این سن تبریک می گویم و از تماشا او خوشحالم. خاطرات بازی در اینجا با او را به یاد آوردم. زمانیکه به عنوان بازیکن در امارات بازی می کردم، به یاد دارم که او را دیدم و معروفیت او ثابت کرد که سن فقط یک عدد است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2163

به "اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید