پشیمانی 2 بازیکن از 3 شورشی استقلال؛ مرادمند به دبی سفر کرد

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران: استقلال این روزها، اتفاقات عجیب وغریبی را تجربه می نماید. در شرایطی که این تیم چند روز دیگر باید به مصاف الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برود، اردوی تمرینی اش را در دبی برپا نموده تا با آمادگی بیشتری روردروی رقیب عربستانی اش قرار بگیرد.

پشیمانی 2 بازیکن از 3 شورشی استقلال؛ مرادمند به دبی سفر کرد

به گزارش خبرنگاران، با این وجود، اما شورش 3 بازیکن استقلال و عدم همراهی این تیم در سفر به دبی، حسابی جنجالی شده است. محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و رشید مظاهری، سه چهره سرشناسی بودند که استقلال را در این سفر همراهی نکردند. هر سه هم از عدم دریافت مطالباتشان شاکی بوده اند و در این بین حتی رشید مظاهری قراردادش را هم فسخ نموده است.

حالا و در شرایطی که اسم شده است محمد دانشگر هم پیشنهادی از کشور های عربی دریافت نموده و می خواهد از این تیم جدا گردد فارس در گزارشی نوشته که او امروز به اردوی استقلال اضافه می گردد. خبر مهمتر، اما مربوط به پرواز محمدحسین مرادمند به امارات، آنهم همین امروز صبح است. هر 2 بازیکن به علت بدقولی های اجرا شده تیمشان را همراهی نکردند، اما تماس های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مسائل این 2 نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند.

مرادمند ساعت 8 صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر هم بعد از ظهر امروز راهی دبی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1807

به "پشیمانی 2 بازیکن از 3 شورشی استقلال؛ مرادمند به دبی سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی 2 بازیکن از 3 شورشی استقلال؛ مرادمند به دبی سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید