ایده هایی برای دکور خانه های مدرن

به گزارش مجله اینمن، ایده های زیادی برای تزیین دکور خانه های مدرن وجود داره که چینش زیبای وسایل در کنار هم، استفاده از لوازم ساده، گل ها و گیاهان آپارتمانی و تزیین دیوار با اکسسوری های جذاب، نمونه هایی از اونهاست. اگه در نظر دارین که خونه خودتون رو تزیین کنین باید به بعضی از گرایش های تازه و ایده هایی که طراحان مدرن ارائه میدن توجه کنین. بسیاری از طراحان داخلی به سراغ طراحی های عجیب برای مبلمان میرن و با این روش خونه ای متفاوت رو به وجود میارن. اما در این مطلب به نکاتی میپردازیم که هر کسی بتونه با پیروی از اونها یه دکور مدرن و جذاب داشته باشه.

ایده هایی برای دکور خانه های مدرن

رعایت اصل عدم تقارن در تزیین دکور خانه های مدرن

اگرچه تقارن بهترین ایده بصری برای بزرگتر نشون دادن فضاهاست و با چیدمان متقارن لوازم و مبلمان، معمولا فضاها عادی تر به نظر میان اما عدم تقارن در چینش لوازم هم باعث ایجاد تازگی و دکوراسیونی رسمی تر در فضا میشه. عناصر نامتقارن در فضا نگاه ها رو جذب نموده و یه هویت جدید به خونه میدن.

گالری های دیواری، مبلمان، شومینه های نامتقارن، اکسسوری ها و حتی پنجره ها میتونن از عناصر مهم ایجاد عدم تقارن در دکوراسیون باشن. چنین ویژگی هایی در معماری یک ایده جسورانه و بسیار نوینه که باید در انتخاب اونها کاملا دقت کرد.

استفاده از فلزات با رنگ های متفاوت

همواره انتخاب قطعات، لوازم و اکسسوری های فلزی که با همدیگه همخونی داشته باشن کار سخت و زمان بری محسوب میشه اما در دکوراسیون مدرن برای دست یابی به یک تزیین به روز و جذاب از فلزات مختلف و با رنگ های متفاوت استفاده میکنن. فلزی رو به عنوان بیس کار انتخاب نموده و سایر فلزات رو هم در کنار اون به کار میبرن.

در دکور خانه های مدرن از فضاهای منفی (خالی) غافل نشین

فضاهای خالی و یا به اصطلاح فضای منفی، معمولا در هر خونه ای وجود داره و یه ایده عالی برای تزیین دکوراسیون به حساب میاد. در این فضا هیچ چیزی وجود نداره و از لحاظ روانشناسی حس آرامش و لذت رو به افراد القا میکنه. شما میتونین این نقطه از خونتون رو در هر زمانی با چیزی تزیین کنید. کنج های خالی خونه، کنار پنجره ها و طاقچه ها از جمله این فضاها هستن که باید با توجه به سبک کلی دکوراسیونتون اونو چیدمان کنین.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 141

به "ایده هایی برای دکور خانه های مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای دکور خانه های مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید