آنالیز آخرین شرایط لیگ دسته اول ، رقابت 5 تیم برای صعود

به گزارش مجله اینمن، در شرایطی که تنها سه هفته تا سرانجام لیگ دسته اول فوتبال کشورمان به جای مانده است، قهرمانی تیم شمس آذر قزوین قطعی شده و این تیم 61 امتیازی که مدت هاست صعود خود به لیگ برتر را مسجل نموده، قرار است در سرانجام بازی با خلیج فارس ماهشهر جشن قهرمانی خود را در این فصل برگزار کند.

آنالیز آخرین شرایط لیگ دسته اول ، رقابت 5 تیم برای صعود

به گزارش خبرنگاران، با این وجود همچنان تیم های استقلال خوزستان، فجرسپاسی شیراز، سایپا، خیبر خرم آباد و حتی چادرملوی اردکان در پی دومین سهمیه صعود به لیگ برتر در رقابتی پایاپای و سخت کوشش می نمایند.

در این میان استقلال خوزستان 51 امتیازی که در جایگاه دوم قرار گرفته یک بازی از نزدیک ترین تعقیب نمایندگانش فاصله گرفته و البته اختلاف امتیازی اش با فجرسپاسی فقط 2 امتیاز است.

به این ترتیب شاگردان مهدی رجب زاده (فجرسپاسی) که اکنون 49 امتیازی هستند، می توانند در صورت رجحان مقابل شهرداری آستارا، با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال خوزستان به رده دوم بیایند و تیم مهدی حسینی نسب (سایپا) و فراز کمالوند (خیبر) نیز در صورت پیروزی مقابل خوشه طلایی و دریای بابل، از فرصت استراحت تیم سید سیروس پورموسوی (استقلال خوزستان) در هفته سی و دوم استفاده نموده و فاصله خود را با خوزستانی ها به ترتیب به 2 و 3 امتیاز می رسانند تا 2 هفته پایانی رقابت ها در اوج حساسیت برگزار گردد.

در قعر جدول جام آزادگان نیز پس از کنار گذاشته شدن شهرخودرو از جدول، شرایط چوکا تالش رده هفدهمی و تیم شانزدهم یعنی خلیج فارس بسیار بحرانی است، زیرا با منطقه امن و رتبه ای که می توانند با ایستادن روی آن از سقوط فرار نمایند به ترتیب 6 و 4 امتیاز فاصله دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2268

به "آنالیز آخرین شرایط لیگ دسته اول ، رقابت 5 تیم برای صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آخرین شرایط لیگ دسته اول ، رقابت 5 تیم برای صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید