بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تصفیه آسا

به گزارش مجله اینمن، خبرگزاری خبرنگاران- بسکمک از افراد در هنگام خرید آب تصفیه کن نمی دانند که چه مارکی را انتخاب کنند و چگونه دستگاه تصفیه آب اورجینال را تشخیص دهند. برای انتخاب دستگاه آب تصفیه کن عوامل متعددی وجود دارند که بر کیفیت دستگاه تاثیر می گذارند. نوع برند، خدمات پس از فروش و سیستم تصفیه آب عواملی هستند که ما را برای خرید یک دستگاه کمک می کنند. سافت واتر یکی از بهترین مارک های تصفیه آب در حال حاضر است که یک دستگاه مقرون به صرفه و مناسب و با کیفیت بالا می باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی برند سافت واتر بپردازیم و مشخصات این دستگاه را بررسی کنیم. تصفیه آسا کنندگی برند سافت واتر می باشد که شما می توانید اورجینال این دستگاه را با قیمت مناسب از این شرکت تهیه نمایید.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تصفیه آسا

معرفی برند سافت واتر

سافت واتر در سال 1946 در ویسکانسین آمریکا تاسیس شد. این برند در میان مردم بسیار شناخته شده و محبوب است و دهه هاست که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. سافت واتر هم اکنون در تایوان نیز مشغول به فعالیت است و با بیش از 70 سال سابقه در امر تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی صد ها هزار مشتری را به خود جذب کرده است. این کمپانی بزرگ ترین تولید کننده دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشد و به عقیده برخی کارشناسان بهترین مارک تصفیه آب تایوانی است. مهم ترین ویژگی سافت واتر قیمت مناسب در کنار کیفیت بالاست.

این برند در ابتدا تصفیه آب هایی با روش نانو فیلتراسیون و اولترا فیلتراسیون را تولید می کرد و پس از مدتی با اختراع روش اسمز معکوس به سمت تولید دستگاه تصفیه آب با این فناوری رفت. این کمپانی با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه ای و تکنولوژی ها و تجهیزات به روز و متریال مرغوب و مطابق با استاندارد های بهداشت دنیای بهترین برند در نوع خودش می باشد. هم چنین دستگاه های سافت واتر تحت لیسانس آمریکا هستند و تاییدیه های NSF و FDA را نیزدر اختیار دارند و سلامت آب آشامیدنی شما را تضمین می کند.

مشخصات دستگاه تصفیه آب سافت واتر

از مشخصات دستگاه تصفیه آب سافت واتر بهره مندی از روش اسمز معکوس می باشد. فناوری RO نو ترین سیستم اختراع شده برای کاهش املاح آب می باشد که این امر از طریق فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه صورت می گیرد. تصفیه آب سافت واتر در مدل های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز اسمز معکوس تولید شده که ابتدا سافت واتر 6 مرحله ای را بررسی می کنیم.

1- فیلتر پروپیلن: برای حذف رسوبات و مواد درشت تر آب

2- فیلتر کربن پودری: برای حذف مواد و گاز های شیمیایی از جمله کلر

3- فیلتر کربن بلاک: برای از بین بردن باقیمانده مواد شیمیایی و بو و مزه نامطبوع آب

4- فیلتر ممبران: برای جذب املاح آب تا 0001/0 میکرون از جمله نیترات و فلزات سنگین و میکروب ها و باکتری ها

5- فیلتر پست کربن: برای تصفیه نهایی آب و از بین بردن بو و مزه بد آن

6- فیلتر مینرال: برای بازگرداندن مواد و املاح معدنی مفید آب از جمله کلسیم و پتاسیم که از طریق فیلتر ممبران حذف شده بودند.

فیلتر ممبران که بخش اصلی فرایند اسمز معکوس است در دستگاه سافت واتر دارای 12 لایه غشا می باشد که از مارک آمریکایی است و به دلیل منافذ بسیار ریزی که دارد هر نوع آلاینده ای را تا 99 درصد کاهش می دهد و سبب کاهش سختی آب طبق استاندارد دنیای می شود. از آن جایی که املاح معدنی آب نیز از طریق این فیلتر حذف می شوند و آب مقدار اسید بالایی را به خود می گیرد با استفاده از فیلتر مینرال این مواد به آب برگردانده می شوند و سختی آب تنظیم می شود.. بنابراین با داشتن تصفیه آب سافت واتر می توانید از آبی سالم همراه با خواص معدنی مفید استفاده نمایید. پمپ تصفیه آب سافت واتر بسیار قوی و بدون صدا و لرزش است و مخزن آن هم 16 لیتری آنتی باکتریال است. فیلتر های کربنی آن از جنس پوست نارگیل و کاملا گیاهی و غیر مضر برای انسان می باشند.

تصفیه آب قلیایی 7 مرحله ای سافت واتر یکی از بهترین دستگاه های قلیایی کننده است که کارکرد آن تا مرحله 6 شبیه به دستگاه 6 مرحله ای است اما در مرحله هفتم خود یک فیلتر یونیزه کننده دارد. وظیفه این فیلتر نگه داشتن مقدار PH آب بین عدد 7.5 الی 9 می باشد که خواص آینده اکسیدنی به آب دهد و آن را از حالت اسیدی بودن خارج و به سمت قلیایی شدن تبدیل کند.. این آب که سرشار از آنتی اکسیدان است مانع از رشد سلول های سرطانی خواهد شد و از بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت و فشار خون و مسائل گوارشی و پوکی استخوان و خشکی پوست جلوگیری می کند.

نوع دیگری از تصفیه آب های سافت واتر مدل 8 مرحله ای فرابنفش است که در مرحله هشتم خود با فیلتر فرابنفش و لامپ یو وی آب را ضد عفونی و گند زدایی کرده و مانع از رشد باکتری ها و ویروس ها در آب می شود.. این نوع تصفیه آب برای آب هایی مناسب است که از روش کلرزنی در آن ها استفاده نشده باشد.

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز کامل ترین و بهترین مدل سافت واتر است. که در مرحله هشتم خود فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال دارد. این فیلتر ساختار مولکول های آب را شکسته و سطح اکسیژن و انرژی آب را افزایش می دهد و از رشد باکتری ها در آب جلوگیری می کند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی برند سافت واتر در ایران می باشد که اورجینال این دستگاه ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند. رنج قیمتی این دستگاه در تصفیه آسا بین دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد. شما هم چنین می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه و اطلاعات کامل انواع مدل های آن را در سایت مشاهده نمایید و به صورت آنلاین آن ها را سفارش دهید. گارانتی یک ساله و هم چنین خدمات پس از فروش نیز در هنگام خرید به شما ارائه می شود.

سرویس های دستگاه مثل تعویض فیلتر ها به شما به صورت دوره ای یادآوری خواهد شد و از بابت آسوده خاطر خواهید بود. ارسال و نصب دستگاه به استان تهران و البرز رایگان می باشد. همین حالا می توانید جهت مشاوره خرید با واحد کارشناسی و پشتیبانی تصفیه آسا تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران این مجموعه 24 ساعته در طول هفته جوابگوی سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1918

به "بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تصفیه آسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تصفیه آسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید