برترین محله ها برای دوستداران غذا در سنگاپور سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش مجله اینمن، برترین محله های غذایی سنگاپور

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین محله های غذایی سنگاپور ، سخن خواهیم گفت.

برترین محله ها برای دوستداران غذا در سنگاپور سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

غذا به معنای واقعی کلمه یک شیوه زندگی در سنگاپور است، که با فراوانی رستوران ها، مراکز خرید و سوپرمارکت ها که در تمام ساعات روز بسته نمی گردد، شما هرگز گرسنه نخواهید شد. مکان های زیادی برای رفتن و غذا خوردن وجود دارد، اما بعضی از آنها در محله های خاص متمرکز هستند - و هرچه بیشتر مجذوب نماینده می شوند، زمانی که شما برای یک سفر غذایی مشتاق هستید.

خیابان عرب - Arab Street

خیابان عرب (Arab Street) قلب مهاجران اولیه عرب به سنگاپور، یک محل عالی و ایده آل برای غذا خوردن در شب است. طیف گسترده ای از رستوران ها و ناهارخوری های غیر رسمی و محبت آمیز در تمام نقاط این خیابان پراکنده شده اند و از غذاهای خوشمزه محلی تا خاورمیانه و آسیای مرکزی و جنوبی سرو می نمایند. بسیاری از این رستوران ها در میان زیباترین های کشور هستند که شما خواهید دید با محیط و فضای داخلی خیره نماینده!

دهکده چانگی - چانگی Village

دهکده چانگی (چانگی Village) یک محله دست نخورده است ، این محله بسیار محبوب است و بعضی از وعده های غذایی واقعا اشتها آور در مراکز آن ارائه می گردد در اطراف املاک عجیب و غریب. این همان محلی است که شما می توانید غذاهایی چون نسی لهاک (Nasi Lemak) و یا اردک و برنج را امتحان کنید، و بعلاوه بسیاری غذاهای بین المللی شگفت انگیز!

محله گیلانگ - Geylang

برای ماجراجویی بیشتر، محله گیلانگ (Geylang) جایی است که شما ممکن است بخواهید زمانی که در سنگاپور هستید، بروید. علاوه بر فروشگاه های کلاسیک و کوچه های باریک، ذائقه و سلیقه شما، می تواند نمونه هایی از فرنی های قورباغه و سوپ لاک پشت تا غذاهای دریایی متنوع در یک رستوران دریایی را امتحان کند. Geylang بعلاوه جزییات جالبی را در خصوص ظرافت محلی نیز به همراه می آورد، بنابراین مطمئن باشید که برای صرف غذایی منحصر به فرد، در آنجا وقت صرف کنید.

هندوستان کوچک - Little India

احتمالا برترین مکان برای غذاهای هندی، این محله قدیمی است که بازدید از آن شما را شادمان خواهد نمود. در هندوستان کوچک (Little India) از تسای، روت پراتا و میگورنگ (نودل سرخ شده)، که با کمی روش سنگاپوری مخلوط شده است، سرو می گردد. نباید فراموش کنید که غذاهای جانبی کوچک، شیرینی ها و نوشیدنی ها را نیز حتما امتحان کنید.

مطالب مرتبط:

منبع: تاپ تراول
انتشار: 15 شهریور 1401 بروزرسانی: 15 شهریور 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2160

به "برترین محله ها برای دوستداران غذا در سنگاپور سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محله ها برای دوستداران غذا در سنگاپور سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید