تصاویر واقعی جدیدی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ فاش شد

به گزارش مجله اینمن، تنها دو روز دیگر تا رونمایی از سری نو گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 زمان به جای مانده است. طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی نسل نو این گوشی های تاشو هستند. به همین دلیل و قبل از رونمایی رسمی این گوشی ها، تصاویر واقعی این دو محصول نو سامسونگ در دستان یک افشاگر فاش شده که طراحی و مشخصات ظاهری آن ها را به ما نشان می دهد.

تصاویر واقعی جدیدی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ فاش شد

پیش تر نیز تصاویر واقعی این دو گوشی نو سامسونگ به وسیله یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته شده بود. باید اشاره کنیم که این تصاویر نو با تصاویر منتشر شده قبلی مطابقت دارد و بعضی اصلاحات طراحی آن ها را نشان می دهد. همانطور که در تصاویر این گوشی های هوشمند تاشو می بینید سامسونگ از لحاظ طراحی، تغییرات چشمگیری را در این گوشی ها اعمال ننموده و تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود ندارند.

در این تصاویر، چین خوردگی کمتری روی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 می بینیم که این موضوع پیشرفت بسیار خوبی به شمار می آید. پیش تر شایعه شده بود که نمایشگر گوشی های تاشوی آینده سامسونگ، 20 درصد کمتر از نسل قبلی چین خوردگی دارد. اما این تصاویر واقعی منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ عملکرد بسیار بهتری از خود نشان داده و چین خوردگی گوشی های تاشوی نو آن، وضوح کمتری دارد. در حقیقت یکی از دلایل چین خوردگی نمایشگر گوشی های تاشوی سامسونگ را می توان به لولای آن نسبت داد. ظاهراً این لولاها شعاع بسیار کمی دارند و به این راحتی ها نمی توان مانع چین خوردگی نمایشگر این گوشی های تاشو شد.

گلکسی زد فولد 4 به عنوان پرچم دار نو تاشوی سامسونگ بعلاوه به نظر می رسد در مقایسه با نسل قبلی خود دارای لولای بیرونی باریک تری باشد. ظاهراً همین امر در خصوص گلکسی زد فلیپ 4 نیز صادق است که به نظر می رسد لولای نازک تری نسبت به مدل قبلی خود دارد. با توجه به انبوهی از شایعات که در خصوص گوشی های تاشوی نو سامسونگ در اختیار داریم، می توان گفت که این تصاویر واقعی اطلاعات نوی در خصوص این گوشی های تاشو به ما نمی دهد.

گلکسی زد فولد 4 با نمایشگر 7.6 اینچی داخلی و نمایشگر 6.2 اینچی بیرونی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نرخ رفرش ریت هر دو نمایشگر نیز 120 هرتزی خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه خواهد پرداخت که با 12 و 16 گیگابایت حافظه رم و بعلاوه 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار گوشی های هوشمند تاشو خواهد شد.

در سیستم دوربین سه گانه این گوشی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی به انجام وظیفه می پردازد. در کنار این سنسور دوربین اولترا واید و تله فوتوی 12 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است. سامسونگ ظاهراً برای نمایشگر داخلی این گوشی از دوربین زیر نمایشگر استفاده نموده که این سنسور دقتی 16 مگاپیکسلی دارد. بعلاوه در حفره قرار گرفته در نمایشگر بیرونی هم شاهد سنسور 10 مگاپیکسلی خواهیم بود. در نهایت باید اشاره کنیم که انرژی این گوشی از طرف باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می نماید.

زد فلیپ 4 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن FHD+ بهره می برد. نمایشگر بیرونی آن نیز 2.1 اینچی خواهد بود. در کنار پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 این گوشی، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه شده است. این گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می برد. بعلاوه روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تعبیه شده است. منبع تغذیه این گوشی هوشمند، یک باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژر سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 10 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

منبع: Androidcenteral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2142

به "تصاویر واقعی جدیدی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی جدیدی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید