گلکسی S21 فن ادیشن در قالب رندرهایی سه بعدی دیده شد

به گزارش مجله اینمن، گلکسی S21 فن ادیشن را باید آخرین محصول قدرتمند سامسونگ بدانیم که قرار است اواخر سال جاری رونمایی گردد و به همین دلیل امروز شاهد انتشار رندرهای سه بعدی این محصول بودیم که آن را از تمامی زوایا به تصویر کشید.

گلکسی S21 فن ادیشن در قالب رندرهایی سه بعدی دیده شد

سامسونگ از سال 2020 تصمیم گرفت یک مدل ارزان قیمت تر از پرچم داران خود را هم راهی بازار کند تا بدین ترتیب آن دسته از کاربرانی که توان پرداخت هزینه برای خرید گوشی های پرچم دار را ندارند بتوانند این مدل ها را خریداری نمایند که از لحاظ قدرت سخت افزاری در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند اما قیمت آن ها تقریبا نصف یک پرچم دار قدرتمند بود.

اولین بار، گوشی های پرچم دار اما ارزان شرکت با نام گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت راهی بازار شدند اما شرکت کره ای تصمیم گرفت برای سری پرچم دارهای گلکسی S20، یک پرچم دار ارزان تحت اسم گلکسی S20 فن ادیشن فراوری کند تا بدین ترتیب پسوند لایت حذف و فن ادیشن جایگزین آن گردد. علت نام گذاری این محصولات به این شکل هم به این خاطر است که سامسونگ این محصولات را برای هواداران خود طراحی کرد تا بتوانند به راحتی آن را خریداری نمایند.

سال جاری اما قرار است گلکسی S21 فن ادیشن به اسم مدل ارزان سری گلکسی S21 رونمایی گردد. محصولاتی که با قیمت پایه 800 دلار برای مدل استاندارد و 1100 دلار برای مدل اولترا راهی بازار شدند اما علی رغم کاهش قیمت 200 دلاری، باز هم نتوانستند از لحاظ فروش عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. با این حال انتظار می رود گلکسی S21 فن ادیشن بتواند این ضعف را تا حد زیادی جبران کند.

به تازگی گلکسی S21 فن ادیشن را در وب سایت صدور گواهی Bluetooth SIG دیده بودیم اما امروز رندرهای سه بعدی آن منتشر شد و این نشان می دهد که گوشی مورد انتظار سامسونگ قرار است به زودی رونمایی گردد. این اتفاق اما قرار بود کمی زودتر رخ دهد منتها به علت وجود یک سری مسائل سامسونگ مجبور شد این تاریخ را به کمی بعد موکول کند. با این حال هرچه که بود شاهد رونمایی از این محصول نبودیم و فعلا هم تعیین نیست چه زمانی این اتفاق رخ می دهد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن منتشر شده است اما به لطف رندرهای سه بعدی که از این گوشی در اختیار داریم، توانستیم نماینده مورد انتظار سامسونگ را از زوایای مختلف مشاهده کنیم. اگر نگوییم این خبر و رندر در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن است، بسیار سخن است اگر بخواهیم از روی طراحی، گلکسی S21 را با این گوشی تشخیص دهیم. البته سامسونگ رنگ ماژول دوربین و پنل پشتی پرچم دار خود را متفاوت در نظر گرفت منتها برای مدل فن ادیشن، رنگ بدنه و ماژول یک دست است تا بدین ترتیب محصول یکپارچه تر به نظر برسد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی قرار است به سه دوربین روی پنل پشتی مجهز گردد که رندر امروز هم چنین موضوعی را تایید می نماید. در رابطه با مقدار سنسور این دوربین ها اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما گفته می گردد شامل دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی، تله فوتوی 8 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی می گردد. این در حالی است که پیش تر شنیده بودیم یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، تله فوتوی 64 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجموعه عکاسی و فیلم برداری این محصول را تشکیل می دهند.

نمایشگری که برای گلکسی S21 فن ادیشن در نظر گرفته شده است 6.4 اینچی است و این یعنی اندکی عظیم تر از نمایشگری که گلکسی S21 به آن مجهز شده است. اما خب از لحاظ نرخ به روزرسانی (رفرش ریت)، تغییری را شاهد نیستیم و این گوشی هم نمایشگری 120 هرتزی خواهد داشت که خبر بسیار خوبی است. اما خب مانند محصول نسل گذشته یعنی گلکسی S20 فن ادیشن، این گوشی هم از جک 3.5 میلی متری بهره نخواهد برد و رندر منتشر شده هم چنین چیزی را تایید می نماید. از لحاظ رنگ بندی هم تنوع کمتری را به نسبت نسل قبل شاهد هستیم. در حالی که پرچم دار ارزان سال گذشته سامسونگ در 6 رنگ متنوع راهی بازار شد، محصول مورد انتظار سال جاری در 5 رنگ سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی S21 فن ادیشن طبق خبرها و شایعات به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد که در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 1287 گیگابایت حافظه داخلی، عهده دار وظایف پردازشی این محصول است. درست مانند نسل قبل، تعیینات فنی این گوشی هم درست مانند یک پرچم دار قدرتمند است و به همین دلیل هیچ مسئله ای از بابت اجرای بازی ها یا نرم افزارهای سنگین در بالاترین کیفیت موجود نخواهید داشت. گفتنی است منبع تغذیه ای که برای این مجموعه قدرتمند در نظر گرفته شده است 4370 میلی آمپر ساعتی است که می توان به مدت یک روز روی توانایی های آن حساب کرد.

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد، اینکه سامسونگ چه زمانی از این گوشی رونمایی خواهد نمود هنوز تعیین نشده است اما خبرها و شایعات قبل به ماه آگوست، یعنی همین ماه برای رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن اشاره داشتند. ماه آگوست تقریبا به آخر رسیده است اما خب خبری از این گوشی نشد. در عوض شرکت کره ای از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به همراه ساعت هوشمند و هدفون بی سیم خود در این ماه رونمایی کرد.

با این حال خبرهایی هم منتشر شده بود مبنی براینکه روزی در ماه اکتبر به اسم زمان رونمایی از گلکسی S21 فن ادیشن در نظر گرفته خواهد شد منتها از این بابت مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم تا خبرهای بیشتری در این رابطه منتشر گردد. به طور کلی گلکسی S21 فن ادیشن اگر برترین نباشد، قطعا یکی از برترین پرچم داران مالی است که در سال 2021 می توان خریداری کرد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1788

به "گلکسی S21 فن ادیشن در قالب رندرهایی سه بعدی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن در قالب رندرهایی سه بعدی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید