جادوی مرد آمریکایی شیرشاه ایرانی را به زمین انداخت ، تیلور پیروز میدان جنگ با ضربه فنی

به گزارش مجله اینمن، حسن یزدانی با شکست در مرحله فینال مسابقات دنیای در مقابل دیوید تیلور، علاوه بر کسب سهمیه المپیک، عنوان نائب قهرمانی دنیا را بدست آورد.

جادوی مرد آمریکایی شیرشاه ایرانی را به زمین انداخت ، تیلور پیروز میدان جنگ با ضربه فنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ادامه فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا که در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد، حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با دوبنده قرمز و نماینده آمریکا با دوبنده آبی بر روی تشک حضور پیدا کردند.

حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به ملاقات فینال راه یافت.

نماینده کشورمان در ملاقات فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا رفت و کاپیتان تیم ملی در مقابل تیلور آمریکایی با نتیجه 9 بر 3 باخت و در دقایق پایانی ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان سهمیه المپیک 2024 پاریس را هم کسب کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2319

به "جادوی مرد آمریکایی شیرشاه ایرانی را به زمین انداخت ، تیلور پیروز میدان جنگ با ضربه فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی مرد آمریکایی شیرشاه ایرانی را به زمین انداخت ، تیلور پیروز میدان جنگ با ضربه فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید