جنجال در خانه والیبال، شهرداری گنبد باز هم شگفتی ساخت

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم هراز آمل و شهرداری گنبد از ساعت 17:40 در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند. شاگردان بزرگ جزیده در تیم شهرداری گنبد پیروز شدند با نتیجه 3 بر یک از سد تیم هراز آمل عبور نمایند تا همچنان امیدشان برای حضور در پلی آف زنده باشد.

جنجال در خانه والیبال، شهرداری گنبد باز هم شگفتی ساخت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ست دوم بازی شاهد درگیری لفظی بزرگ جزیده، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با داوران بازی بود چرا که در تصمیم عجیب و قابل تأمل داور در حالیکه ویدئو چک خطای تور بازیکن هراز را نشان داد اما رأی به سود تیم هراز داد. در نهایت شاگردان جزیده در تیم شهرداری گنبد پس از وقفه 20 دقیقه ای بازی را به سود خود به سرانجام بردند. مردانه بجنگید فریادهای بزرگ جزیده در سالن پس از تغییر رأی داور بازی بود.

شهرداری گنبد با بازیکنان جوان بومی خود پس از شکست تیم شهرداری ارومیه امروز نیز شکستی متحمل تیم هراز آمل کرد و یک شگفتی دیگر را رقم زد.

نتایج ست شماری؛

ست نخست: 25 بر 19 به سود شهرداری گنبد

ست دوم: 29 بر 27 به سود شهرداری گنبد

ست سوم: 25 بر 16 به سود هراز آمل

ست چهارم: 25 بر 20 به سود شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1471

به "جنجال در خانه والیبال، شهرداری گنبد باز هم شگفتی ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در خانه والیبال، شهرداری گنبد باز هم شگفتی ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید