حسینی: تاکنون در هیچ فینالی نباخته ام، خیلی راحت مقابل کاله برنده شدیم

به گزارش مجله اینمن، کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: من در لیگ برتر ایران تاکنون به فینالی نرفته ام که بازنده باشم. در فینال امسال نیز به دنبال پیروزی و قهرمانی هستم.

حسینی: تاکنون در هیچ فینالی نباخته ام، خیلی راحت مقابل کاله برنده شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال سایپا در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کاله و رسیدن به فینال لیگ برتر والیبال، گفت: بازی بسیار خوبی انجام شد اما ما در بازی نخست در آمل دیدار بسیار سخت تری برگزار کردیم، چون تماشاگران حریف فشار بسیار زیادی به ما وارد کردند. در این بازی اما آنالیز خوب مربیان باعث شد تا راحت برنده شویم.

وی اضافه نمود: بازیکنان کاله بسیار جوان هستند و طبیعی است که تحت فشار زیادی بازی کنند. بازیکنان ما اما خیلی ساده و راحت بازی کردند و در نهایت برنده شدیم.

پاسور پیشین تیم ملی والیبال، گفت: سرمربی تیم پیش از این گفته بود که چهره واقعی سایپا را در مرحله پلی آف خواهیم دید و ما حالا دلیل تمرینات خاص او را با راهیابی به فینال لیگ برتر دریافتیم. هدف ما رسیدن به پلی آف بود و حالا با قدرت راهی فینال شده ایم.

حسینی در سرانجام شرح داد: من در لیگ برتر ایران تاکنون به فینالی نرفته ام که بازنده باشم. در فینال امسال نیز به دنبال پیروزی و قهرمانی هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 167

به "حسینی: تاکنون در هیچ فینالی نباخته ام، خیلی راحت مقابل کاله برنده شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: تاکنون در هیچ فینالی نباخته ام، خیلی راحت مقابل کاله برنده شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید