تیم ملی والیبال چین به مصاف قطر می رود

به گزارش مجله اینمن، تیم ملی والیبال چین در یک ملاقات محبت آمیز به مصاف تیم ملی قطر می رود.

تیم ملی والیبال چین به مصاف قطر می رود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال چین در آستانه آغاز مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در یک ملاقات محبت آمیز به مصاف تیم ملی قطر می رود.

چینی ها از 17 تا 22 دی ماه در شهر جیانگمن، میزبان مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا هستند. آنها که از 2 ماه پیش تمرینات خود را آغاز نموده اند در آخرین مراحل آماده سازی خود روز آدینه 13 دی با تیم ملی قطر روبرو می شوند.

شِن فولین، سرمربی تیم ملی چین در این مورد گفت: ما 2 ماه است که روزی 7 ساعت تمرین می کنیم و زمان کمی تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک باقی مانده است. امیدوارم در ملاقات محبت آمیز با قطر، مسائل باقیمانده تیم شناسایی و رفع گردد. اسامی 14 بازیکن نهایی را بعد از این بازی محبت آمیز اعلام می کنم.

سی و دومین دوره بازی های المپیک سال آینده به میزبانی شهر توکیو در ژاپن برگزار خواهد شد. تاکنون حضور تیم های ملی والیبال ژاپن (میزبان)، برزیل، آمریکا، ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین در گروه مردان در رقابت های المپیک 2020 توکیو قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک که از 17 تا 22 دی ماه در کشور چین برگزار می گردد، آماده می نماید و در مرحله گروهی این رقابت ها، با تیم های چین، قزاقستان و چین تایپه همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 632

به "تیم ملی والیبال چین به مصاف قطر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال چین به مصاف قطر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید