هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه های ما عالی تر بودند

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران به توکیو، هادی رضایی پس از فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی های پارالمپیک 2020 توکیو، گفت: بازی خوبی بود. این دومین بازی ما و دومین فینال مان بود. ما پنج فینال داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال به میدان خواهیم رفت.

هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه های ما عالی تر بودند

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

وی در واکنش به طرح این موضوع که از شاگردانش انتظار دستیابی به مدال طلا می رود، خاطر نشان کرد: این مسئله بار سختی را روی دوش بچه های ما می گذارد. البته حق بچه های ما قهرمانی است، چون خیلی کار کردیم. ما دو سال است که داریم کار می کنیم و برای رسیدن به موفقیت 200 روز در اردو بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: حق بچه های ما قهرمانی است، اما ورزش هیچ ضمانتی ندارد. ما الان فقط به بازی فردا و چین فکر می کنیم که پیروز و سرگروه شویم. بعد از آن به دیدارهای بعد فکر خواهیم کرد.

رضایی بعلاوه توضیح داد: تیمی که می خواهد قهرمان گردد، در مسیرش برای قهرمانی باید با قوی ترین و ضعیف ترین تیم ها بازی کند. برای آن تیم هیچ تیمی نباید فرقی داشته باشد و فقط باید بررسی مناسب برای رویارویی با رقبا را داشته باشد.

وی با اشاره به حریف تیمش گفت: برزیل امروز عالی بازی کرد، ولی بچه های ما عالی تر بودند، آنهم در حالی که یکی دو مصدوم داشتیم و به آنها استراحت دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص اینکه فاصله امتیازات رقبا در ست های هر مسابقه با تیم ایران کمتر شده است و پرسش در خصوص اینکه دلایل این مسئله چیست، گفت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می نمایند، بروند و بازی های سالهای گذشته را ببینند و با بازی های الان مقایسه نمایند. تیم ما را بگذارند کنار، آنها تیم هایی که معتقدند ضعیف بودند را با امروزشان مقایسه نمایند.

وی اضافه کرد: الان ورزش به صورتی شده است که باید رقبا را به روز بررسی کنید. من الان بازی های اخیر بوسنی را دیده ام. آنها هم بازی دو ماه قبل ما با روسیه را دیده اند. الان جهان، جهانی دیجیتال است و همه، یکدیگر را به خوبی می شناسند.

رضایی تأکید کرد: این فقط ما نیستیم که کار و کوشش می کنیم. رقبا هم در کوشش هستند و سرمایه گذاری می نمایند. اینجا هشت تیم از بهترین های جهان هستند و انتخاب شده اند از بین صد تیم جهان، پس کار هیچ تیمی آسان نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1798

به "هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه های ما عالی تر بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه های ما عالی تر بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید