خبر مهم باشگاه سپاهان درباره مدافع پرسپولیس

به گزارش مجله اینمن، صبح دیروز خبری مبنی بر عدم پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی مدافع سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به وسیله باشگاه سپاهان و پرداخت مالیات به وسیله خود بازیکن در بعضی از رسانه ها منتشر شد.

خبر مهم باشگاه سپاهان درباره مدافع پرسپولیس

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این خبر، به جهت تنویر افکار عمومی و برطرف هر گونه شبهه در این خصوص اعلام می نماید:

1- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس روال کاری خود، به محض خروج بازیکن، کلیه مراحل مربوط به امور اقتصادی و حقوقی تا مراحل نهایی و ابطال پروانه کار را انجام می دهد و پس از آن همه مسائل حقوقی و مجوز های مربوطه با کارفرمای نو این بازیکن است.

2- تا تاریخ 30 مرداد 1401 مفاصاحساب اقتصادیاتی به وسیله بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان تهیه و در اختیار باشگاه نو قرار گرفته است.

3- با توجه به قوانین اقتصادیاتی کشور بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان اقتصادیات سال 1400 خود را پرداخت کرده است؛ لذا تاکید می گردد پاسخگویی مسائل بازیکن بر عهده باشگاه نو بوده و هیچ ارتباطی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ندارد. این باشگاه در زمان مقتضی و طبق درخواست بازیکن، اقدامات لازم را به موقع انجام داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2185

به "خبر مهم باشگاه سپاهان درباره مدافع پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم باشگاه سپاهان درباره مدافع پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید